Ga naar inhoud


[TF5000 PVR] Heraktivatie met pakketwijziging lukt niet


Rico H

Aanbevolen berichten

Begin januari heb ik de nieuwe puls ontvangen tot einde feb 08, en tevens is het tijdelijke Themapakket eraf gegaan omdat ik geen abonnement heb genomen. Tot zover alles ok.

 

Nu heb ik een opname uit december bekeken en is de datum naar 31 dec 07 teruggesprongen, tevens geeft ie ook weer aan dat themapakket (code 46) op mijn kaart zit.. Dus ik denk weer een eenvoudige heraktivatie te doen, maar dit lukt niet..

 

Ik denk dat het te maken heeft met het feit dat ie ook weer een pakketwijziging moet doen, en dat dit niet in de heraktivatie erbij in zit.

 

Wie weet er raad? Bij voorbaat dank.

 

Rico

 

PS Ik gebruik hiervoor mijn Aston-cam omdat ik weet dat de X-cam sowieso geen pakketwijziging aan kan

Xtrend ET9500 Openpli, Xtrend ET6000, Wavefrontier T55 met positie's 3e,9e,13e,19e,23e en 28e

Link naar reactie
Delen op andere sites


Intussen is het dus toch gelukt: na 3x aktivatie aanvragen is de heraktivatie van de kaart in de Aston-cam in de 4000pvr gelukt..

 

Misschien duurde de heraktivatie iets langer dan normaal, of was er een andere vertraging bij CD..

 

Rico

Xtrend ET9500 Openpli, Xtrend ET6000, Wavefrontier T55 met positie's 3e,9e,13e,19e,23e en 28e

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...