Ga naar inhoud

[7025] epg, niet meer dan twee programma's

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Weet niet wat ik fout heb gedaan,maar opeens geeft mijn 7025, bij elke zender in de epg niet meer dan 2 programma's aan. Iemand suggesties?

Geplaatst:

Hoi je verteld mij iets nieuws, EPG refresh, hoe werkt dit?

Geplaatst:

In Gemini (ik weet niet of de andere images dit ook hebben) moet je naar extras/settings, via de blue button, gaan en daar helemaal onderaan de lijst EPG Refresh kiezen (je moet er ook voor zorgen dat de EPG cache functie aanstaat, die vind je eveneens bij extras/settings). Je moet dan via setup de EPG refresh aanzeteen. Hierna kan je dan NED1 (voor de CD en TVV zenders) toevoegen. Dan worden elke nacht de EPG gegevens in de cache gezet zodat je overdag steeds ongeveer 24u gegevens ter beschikking hebt.

Geplaatst:
Code:
Je kan ook de EPG refresh functie gebruiken. 

inderdaad
Maar wat ik doe : stem af op NED3 , ga naar instellingen --> geavanceerde instellingen --> scroll naar MHW EPG aan en kijk of dit aangevinkt staat ( groen vinkje ), indien het geval even het vinkje afleggen en terug aanzetten. één minuutje wachten en normaal moet de EPG op alle zenders van canaal digitaal en tvv werken.

feedhunting , a crazy hobby !

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen