Ga naar inhoud


Europa 2000 AD (FTA ontvanger)


dighunter

Aanbevolen berichten

Ik heb onlangs een Europa 2000AD op de kop getikt voor een mooi prijsje. Nu blijkt dat er enkele zaken niet werken zoals het hoort (heeft misschien iets te maken met de prijs te maken confused.gif" border="0 )<BR>1: Met de afstandsbediening kan hij wel uitgeschakeld worden maar bij het aanschakellen komt er "on" op de display maar blijft het beeld zwart.Nadien off on met de switch op de achterkant van het toestel en ....beeld<BR>2. Meestal lukt het niet om via de setup hem te laten scannen voor nieuwe zenders. confused.gif" border="0 <BR>3. Als dit dan wel lukt scant hij mooi alles af en zie ik hem regelmatig "tunen". doch op het einde geeft hij de melding dat er geen nieuwe zenders gevonden zijn ondanks dat ik zeker weet dat er minimum 1 nieuwe zou moeten bijkomen (VT4 op Telecom)<BR>Wie kent dit toestel en wie kan mij verder helpen?!?! confused.gif" border="0

==================================================

Hoe meer je weet, hoe meer je weet dat je niets weet!

Link naar reactie
Delen op andere sites


Tnks voor de link maar ik ben niet zeker dat die SW wel ok is voor mijn ontvanger. Wat daar ter beschikking staat is voor de CI (hier zitten 2 CAM sloten op) en ik heb de AD (enkel FTA). Ben jij zeker dat dit zou lukken?

==================================================

Hoe meer je weet, hoe meer je weet dat je niets weet!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad, hij is analoog en digitaal. Het enige spijtige is dat ik er geen cam in kwijt kan. Maar ja, voor 2500Bfr smile.gif" border="0 kan je natuurlijk niet alles verwachten. Ik ben zelf al gaan zoeken achter een upgrade van de sw maar heb nog niets gevonden. ken jij toevallig het type van de oude Humax waarop hij lijkt?

==================================================

Hoe meer je weet, hoe meer je weet dat je niets weet!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de sw op de neveling site gevonden, alleen staat er niet bij welke versie het is. Nu nog enkel uitpluizen of ik een nullmodem of recht op recht kabel nodig heb en dan kunnen we het eens uitproberen dit weekend. tongue.gif" border="0

==================================================

Hoe meer je weet, hoe meer je weet dat je niets weet!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor de mogelijk geinteresseerde. Factory reset en opnieuw zelf laten zoeken. Geen nieuwe SW erin gezet en loop nu als een trein. smile.gif" border="0 Enkel power on met remote controle lukt niet

==================================================

Hoe meer je weet, hoe meer je weet dat je niets weet!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...