michaelangelo Geplaatst: 23 januari 2008 Geplaatst: 23 januari 2008 Hai beste satters, Ik vroeg me af waarom mijn Webinterface via het net na enig tijd wegvalt tijdens het kijken van een kanaal. Iemand enig idee? Als ie eenmaal open is dan streamt ie ook perfect, maar helaas voor korte duur. [color:"purlple"] I just can’t live without my Dreambox 7025 and 8000 HD. What an invention!
Pa senior Geplaatst: 23 januari 2008 Geplaatst: 23 januari 2008 Nee geen idee, hier kan ik de hele dag kijken. Alleen dacht ik dat je met 2 dreamboxen ook naar 2 kanalen kan kijken op je pc maar die vlieger gaat niet op.
Harley Geplaatst: 23 januari 2008 Geplaatst: 23 januari 2008 Waarschijnlijk je verbinding niet snel genoeg. En om 2 kanalen te bekijken, heb je aan 1 dreambox al genoeg VU+ Duo2 - PrismCube
cardwizard Geplaatst: 23 januari 2008 Geplaatst: 23 januari 2008 Origineel bericht van: Harley4 Waarschijnlijk je verbinding niet snel genoeg. En om 2 kanalen te bekijken, heb je aan 1 dreambox al genoeg met een 7025 alleen toch Vu+ Duo @ OpenPli , Astra 1 & 3 v.s. KPN iTV
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen