Gast Geplaatst: 3 februari 2001 Geplaatst: 3 februari 2001 Ik heb een nieuwe philips gekocht<BR>en wil mijn geprogameerde mm2 card<BR>niet werken terwijl die bij een collega wel werkt hij geeft aan dat de smartcard erin moet<BR>met de orginele card werkt het wel allemaal<BR>ik ben een beginner ik weet niet wat ik hier mee aan moet.<BR>Kan iemand me helpen.<BR>Bedankt. <P>enduro
Gast Geplaatst: 3 februari 2001 Geplaatst: 3 februari 2001 Als je een beetje had rond gekeken was je mijn antwoord vast al vaker tegen gekomen, maar hier komt ie nogmaals. ALS JE DE PIC 16F84 PROGGED ALLE FUSHES OP OFF ZETTEN. De Philips is hier gevoelig voor.
Gast Geplaatst: 3 februari 2001 Geplaatst: 3 februari 2001 Alle fuses staan ook uit alleen de xt staat aangevinkt als ik de mm2 card erin doe geeft ie weer aan doe de smardcard in de receiver.<P>Enduro
Gast Geplaatst: 3 februari 2001 Geplaatst: 3 februari 2001 Ook de XT NIET aanvinken. Alles uitzetten.<BR>Ik heb dezelfde ontvanger en het werkt prima<P>groeten<P>Juri<p>[ 04-02-2001: Bericht aangepast door: Jurisdiction ]
Gast Geplaatst: 3 februari 2001 Geplaatst: 3 februari 2001 Ik heb alles geprobeerd om het uit te vinken<BR>maar dat lukt niet dus heb ik lp aangevinkt en het werkt perfect.<BR>Bedankt voor jullie reacties.<P>Enduro
Aanbevolen berichten