Spacerpower Geplaatst: 26 januari 2008 Geplaatst: 26 januari 2008 Moet bij een kennis 4 dreamboxen 500 aansluiten maar kan geen internet kabels gebruiken wat is de manier om er toch internet op te krijgen. heb devolo 14 mb stroompluggen maar werkt niet echt. wie weet raad? VU+Ultimo 4K
naitsirhc Geplaatst: 26 januari 2008 Geplaatst: 26 januari 2008 Asus heeft daar mooie kastjes voor. WLG-330 heten, die volgens mij Niet echt een zeer goedkope oplossing Und TschjuB
Ome Merde Geplaatst: 26 januari 2008 Geplaatst: 26 januari 2008 of Linksys bridges ... merDe deze ruimte is te huur
faxme Geplaatst: 9 februari 2008 Geplaatst: 9 februari 2008 De oplossing gebruik ik ok momenteel bij mij thuis: Je hebt 4 ethernet AP nodig. Ik heb bijvoorbeeld conceptronics and TP-Link (TLWA501G). Voor de TP-link is een hele goede daarmee kunnen wij zowel de dreambox als de Xbox, met gebruik van een switch, van internet voorzien. Het werkt perfekt. Natuurlijk moet je router een draadloos zijn. Origineel bericht van: Spacerpower Moet bij een kennis 4 dreamboxen 500 aansluiten maar kan geen internet kabels gebruiken wat is de manier om er toch internet op te krijgen. heb devolo 14 mb stroompluggen maar werkt niet echt. wie weet raad? Work is work if you're paid to do it. It's a HOBBY if you've to pay to be allowed to do it. 2X Amiko 8900HD SPARK(Schiterrend!!!). T90 in aankoop......
xilorp Geplaatst: 9 februari 2008 Geplaatst: 9 februari 2008 Origineel bericht van: Spacerpower Moet bij een kennis 4 dreamboxen 500 aansluiten maar kan geen internet kabels gebruiken wat is de manier om er toch internet op te krijgen. heb devolo 14 mb stroompluggen maar werkt niet echt. wie weet raad? Ik zou toch proberen om kabels te trekken.......is toch stabieler dan wireless. Dreambox 500c, 8000ss/cc, Nokia DboxII, VU+DUO Wavefrontier T90, 10 dual lnb`s, Microclient PLi Image
hemertje Geplaatst: 9 februari 2008 Geplaatst: 9 februari 2008 om maar te zwijgen van de kosten van 5 accespoints DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs Hemertje.Dreambox Webmaster Sat-nerds Moderator Plinux Member
Spacerpower Geplaatst: 9 februari 2008 Auteur Geplaatst: 9 februari 2008 dus wordt het kabel heb een doos van 300 mtr ethernet kabel al besteld komt goed VU+Ultimo 4K
xilorp Geplaatst: 9 februari 2008 Geplaatst: 9 februari 2008 Origineel bericht van: Spacerpower dus wordt het kabel heb een doos van 300 mtr ethernet kabel al besteld komt goed Waar moet je die kabels helemaal heen trekken joh..of heeft die vriend van je zo`n groot huis... :D :D Een doos van 300 meter...... Dreambox 500c, 8000ss/cc, Nokia DboxII, VU+DUO Wavefrontier T90, 10 dual lnb`s, Microclient PLi Image
Spacerpower Geplaatst: 10 februari 2008 Auteur Geplaatst: 10 februari 2008 Hij heeft 4 verdiepingen en zijn vrouw wil GEEN kabel in trappenhuis dus via via zal me benieuwen hoeveel kabel ik nodig heb voor de sat had ik al 124 mtr nodig totaal voor 4 dreams. Laat me verrassen begin er dadelijk aan meld wel als t klaar is. VU+Ultimo 4K
hullie Geplaatst: 10 februari 2008 Geplaatst: 10 februari 2008 Gewoon edimax homeplug adapters gebruiken. Deze zijn 85 mbit en je kunt er ook mee videostreamen. Heb met beide ervaring, maar met draadloos blijf je vaak aan het tobben. Heb o.a. ook met linksys wet54g geprobeerd.
Simean Geplaatst: 10 februari 2008 Geplaatst: 10 februari 2008 Let op dat je kabels niet te lang zijn hé.. Anders had je beter ineens ftp kabel gekocht ! Toch wel sterk hoor, ik zou ook eerst die homeplug's geprobeert hebben van een ander merk ofzo. Anderzijds als ze een keer getrokken zijn ben je wel klaar haha Dreambox DM800HD met de laatste Nabilo Visiosat Big Bisat - Astra 28.2E / Astra 23.5E / Astra 19.2E / Hotbird 13E / Eurobird 9E / Sirius 4.8E / Thor 0.8W / AB3 5W
Spacerpower Geplaatst: 10 februari 2008 Auteur Geplaatst: 10 februari 2008 Zit erin en wel totaal 156 mtr dus iets meer als de helft van de rol wel 15 schoentjes gebruikt, maar alles werkt. VU+Ultimo 4K
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen