Ga naar inhoud


Vraag aan "Lunatic"


Gast

Aanbevolen berichten

Lunatic,<BR>Een paar dagen geleden schreef je op deze board dat je een 300 beta versie van Echostar ad3000ip firmware in gebruik had.<BR>Wil je me ajb vertellen waar je dat vandaan hebt gehaald, en als je een link hebt, post het hieronder.<BR>bedankt<BR>2old<BR><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


Wat is er mis met de 200 versie? Okee je mist in het cam menu een optie maar ik kan je vertellen dat er in de beta niet zoveel wijzigingen zitten of je moet erg veel waarde hechten aan het "vorige kanaal knopje"<BR>Ik heb hem helaas niet zelf , ik heb het erin laten zetten door iemand anders die mijn ontvanger te leen had.<BR>Gewoon even wachten tot de final release .Dat scheelt je een hoop werk anders moet je over twee weken al die settings weer opnieuw laden.<BR>Dat over die twee weken is me medegedeeld door een medewerker van Echostar. (Het kan ook een bandje zijn geweest daar alles twee weken duurt bij Echostar) smile.gif<P>------------------<BR>Edited by Tech smile

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mis met v200?<BR>Wel een paar significante dingen zoals het niet kunnen teovoegen van individuele radio zenders.<BR>Maar het gaat niet zo zeer om wat er mis mee is. Ga's kijken naar de software in een Humax 5400 als je wilt zien hoe het allemaal gewoon beter kan. <P>Tenslotte gaat het ook natuurlijk om het mee kunnen spelen (is toch een hobby?)<P>En mijn vraag was heel eenvoudig: iemand heeft aangegeven dat hij/zij v300beta in gebruik heeft, maar niet hoe hij/zij in godsnaam aan die versie gekomen is - want het is nergens ooit vrijgegeven. En dat maakt het ook allemaal nog interessanter.... toch? wink.gif<P>2old<BR> <P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...