Ga naar inhoud


Instellingen DSB 9800


Gast

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen,<P>Voor een collega moet ik de Echostar DSB9800 opnieuw instellen. (ik dacht dat doe ik zo even). Nu kan ik hier eigenlijk niets over vinden. Ik moet een home transponder invullen en dan zou het moeten werken, maar heb ik dan alle zenders, of moet er meer ingesteld worden. Wie kan me op weg helpen? Wie heeft de meest recente instellingen?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Echostar DSB 9800<BR>Druk op de toets “MENU” van uw afstandsbediening <BR>Selecteer “ONTVANGER INSTELLEN” <BR>Selecteer nu “INSTALLATIE” <BR>Kies vervolgens “INSTELLINGEN”. <BR>Ga nu naar “HOME KANAAL” om de homingchannel gegevens te wijzigen. <BR>Druk op “OK” om de “freq” (frequentie) te wijzigen. <BR>Wijzig de frequentie in “12515” en bevestig met “OK” <BR>Ga met de pijltoets 1 keer naar rechts (RATE) en druk op “OK” <BR>Wijzig nu de symbolrate in “22000” en druk op “OK” <BR>Ga met de pijltoets 1 keer naar rechts (FEC) en druk op “OK” <BR>Druk nu herhaaldelijk op de “OK” toets totdat de “FEC” waarde “5/6” verschijnt. <BR>Ga met depijltoets 2 keer naar rechts (POL). Sla de “SAT” instelling over! <BR>Wijzig nu de polarisation/polarisatie. Druk op “OK” totdat “HOR” in beeld verschijnt. <BR>Ga met de pijltoets naar rechts zodat u op de “OK” komt te staan en bevestig de wijzigingen door op de “OK” toets van uw afstandsbediening te drukken. <BR>De ontvanger gaat nu zoeken naar de nieuwe zenderlijst. Als de ontvanger langer dan 30 minuten blijft zoeken, trek dan de stekker uit het stopcontact, wacht 10 seconden en probeer het opnieuw.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...