Ga naar inhoud


Waarschuwing voor IRC gebruikers


Gast

Aanbevolen berichten

Sinds kort zie ik dat je via IRC kunt chatten met mede-satellietfanaten. <BR>Leuk initiatief!<P>Het snelste gaat dat met een speciaal IRC programma, bijv. mIRC. Hier is een "maar" aan verbonden:<BR>ZORG DAT JE EEN FIREWALL GEINSTALEERD HEBT!!<BR>ZoneAlarm is een goed programma daarvoor.<BR>Ze kunnen als je pech hebt op je pc komen kl**tviolen. <P>TIP2 is: zet NOOIT auto-accept aan voor DCC-files! Accepteer een file die een onbekende je via DCC stuurt niet. (Je kunt het op ignore zetten). Op die manier zitten zieke geesten virussen te verspreiden of andere onzin. Natuurlijk kun je wel een crd'tje accepteren van een bekende mede sat4all-er.<P>Houd je dat in de gaten dan kun je prima van IRC gebruik maken. <BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


kaartje . je hebt gelijk . daarom hebben wij . het irc kanaal dus ook niet op newnet.efnet .enz geopend. maar op een prive server die niet aan het groot ircnet hangt .<BR>om de hackers gewoon wat minder kans tegeven.<BR>om niets vermoedende. chatters te pakken te nemen .En bij misbruikt ( cq hack poging )<BR>ook gelijk van de hele server te kunnen weren. En inderdaad neem geen snoepjes aan van vreemde :-)<P>gr djazzie<BR> <P><P>------------------<BR>Djazzie found a keyboard and couldn't resist the temptation...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waaaat? Zonealarm in 20 secs doorheen? Dat lukt je dus nooit, tenzij zonealarm niet goed geconfigged is. BlackIce heb ik tijdje gehad, maar vondt ik irritant werken, en hield bovendien bepaalde TCP pings niet tegen. Daarna Atguard gedaan, werkt perfekt!<BR>Ik denk niet dat ik hier warez links mag posten, dus als iemand het adres wil hebben mail dan ff exposure@dds.nl<P>Groeten, Exposure<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...