Ga naar inhoud


Vastlopen in standby na Firmware update


kristofpoppe

Aanbevolen berichten

Sinds het inladen van de nieuwe firmware via satelliet heb ik al 3 keer een raar fenomeen gehad op de inverto.

het systeem staat overdag in standby en hangt zichzelf op.

Je kan dit best zien doordat het klokje niet meer bijgewerkt wordt en ook de dubbele punt tussen uur en minuten niet meer knippert. Systeem is noch via de knop, noch via de afstandsbediening terug wakker te krijgen. Enkel een powerdown met de aan/uit knop en dus bijgevolg een reboot van het systeem lost het probleem op. Zijn er nog mensen die met dit probleem geconfonteerd worden en/of is er een work-around ?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Heb je eeb fabrieksreset (alleen instellingen) en vervolgens een reboot (30 sec spanningsloos) gedaan?

Beide zijn noodzakelijk na een update. Zie ook de uitgebreide handleiding in het bovenste topic.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit probleem vaak gehad voordat ik de nieuwe software via de satelliet erop had gezet. Ook gehad dat wanneer ik 's morgens beneden kwam dat in het venster stond dat hij nog aan het opnemen zou zijn. De opname had hij wel keurig gemaakt en afgesloten, maar op het scherm dus vastgelopen.

 

Een enkele keer kon ik hem wel gewoon via de standby weer wakker maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Heb ook hetzelfde fenomeen vastgesteld na het laden van de nieuwe software. Reboot is de enige optie in dit geval.

Lijkt zich voor te doen om de 3 dagen of zo dus dat lijkt te wijzen op een memory leak...

 

Peter

Vu+ Duo ~ 2xDVB-S2 ~ OpenPli 4.0
Triax T78 ~ 13E (Quad Platinum) - 19,2E (Quad Alps) - 23,5E (Quad Alps) - 28,2E (Quad Platinum)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...