Ga naar inhoud

FIBO 90 v.s. 95cm MTI High Line

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Testje tussen 95 cm NN schotel met MTI High Line ( A) en FIBO 90 gregorian cm met single Invacom flens lnb(B). Helder , 16:00 gisteren.

Sat Express AM 22 (53 oost)

Ontv. Maxdigital 220

10974 H A: S 97/Q 60 OK B: S 90/Q 62 OK

11044 V A: S 98/Q 86 OK B: S 94/Q 85 OK

11161 V A: S 98/Q 71 OK B: S 95/Q 80 OK

11616 V A: S 98/Q 94 OK B: S 94/Q 93 OK

12664 V A: S 98/Q 50 Heftige blok B: S 90/Q 61 OK

12741 V A: S --/Q -- Geen beeld B: S 90/Q 60 OK

Moraal: FIBO doet het gewoon beter.

Geplaatst:

Dit is niet echt nieuws hoor de FIBO is inderdaad iets beter je kan hem dan ook vergelijken met de 120 Cm schotel.

TBS IPTV FEEDS NETWERK MAKEN .

Geplaatst:

Denk de combinatie met de veel geprezen MTI high line wel.De MTI geeft de schotel een erg kleine boost. Een investering in een iets betere schotel levert meer rendement op. Geef toe dat een vergelijk met een 110cm + MTI een beter beeld geeft maar dit geeft ook wel iets aan. Die vergelijking met een 110cm schotel zie je veel op het internet. Een onderbouwing wordt er overigens nooit voor gegeven.De vergelijking met een 120cm is nieuw voor mij.

Geplaatst:

k begrijp niet wat je bedoeld. Wil je nu zeggen dat die MTI zo goed is??

Heb er hier ook wel eens 1 getest op een 90 van Fibo maar Inverto Quad flens with line blijft toch het allerbeste wat ik op de Fibo gezien heb.

TBS IPTV FEEDS NETWERK MAKEN .

Geplaatst:

Nee, de MTI high line is in andere draadjes op dit en andere boards altijd als iets bijzonders aangemerkt. In een gewone schotel geeft de MTI inderdaad een iets betere ontvangst dan een invacom of alps. Maar de problemen die ik met de twin versie heb wegen hier niet tegen op. Vandaar dat ik een tweedehands Fibo gekocht heb waar ik zeer tevreden over ben (mede veroorzaakt door jouw draad over de elevatie aanpassing en het verder zoeken naar info over deze schotel). Nu nog draaibaar maken.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen