Ga naar inhoud


[600PVR] loopt sinds kort spontaan vast


bjkartal

Aanbevolen berichten

Sinds paar dagen loopt de DM 600pvr vast. Geen idee waarom, het loopt zomaar vast en ik moet de stekker eruit trekken voor een reboot. Remote control reageert niet en aan uit knopje op de DM reageert ook niet. Ik heb Nabilo en cccam 2.02, maar dat heb ik al vanaf augustus.

Ik vermoed dat het iets met de hard disk te maken heeft, maar aan de andere kant heb ik de hd al ruim 1,5 maand in de DB en in begin geenproblemen. Eng probleem dat ik met vastlopen had is als ik op Radio mode omzet daarna loopt het vast. Dit probleem heb ik nog steeds.

Herkend iemand dit probleem of heeft iemand een oplossin?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Al eens opnieuw de software erop gezet ?

Probeer anders eens PLi hehe.

 

vreemd als er niets gewijzigd is dat je problemen krijgt.. hij is toch ook niet te warm door die disk ofzo ? of er ligt iets op of hij staat ergens onder of dichtbij ofzo ?

Dreambox DM800HD met de laatste Nabilo

Visiosat Big Bisat - Astra 28.2E / Astra 23.5E / Astra 19.2E / Hotbird 13E / Eurobird 9E / Sirius 4.8E / Thor 0.8W / AB3 5W

Link naar reactie
Delen op andere sites

enige wijziging was dus de hd, maar in begin geen problemen. Wat wel vanaf begin speelde was dus het vastlopen als ik op knopje "radio"druk. Voor de rest ligging etc alles is gelijk aan paar weken terug.

En software opnieuw nog niet geprobeerd, wil namelijk de instellingen van Cccam niet kwijtraken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is geen probleem hoor, gewoon even de config file naar je pc ftp'en.

Sowieso safe om die even op je pc te zetten.

Daarna kan je testen zoveel je wil en ook ineens naar 2.0.5 gaan wat weer wat mogelijkheden schept.

Dreambox DM800HD met de laatste Nabilo

Visiosat Big Bisat - Astra 28.2E / Astra 23.5E / Astra 19.2E / Hotbird 13E / Eurobird 9E / Sirius 4.8E / Thor 0.8W / AB3 5W

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...