Ga naar inhoud


[Strong] Strong-satdag Nieuwegein


VREESWIJK

Aanbevolen berichten


Ik ben nog niet bezich een taem samen te stellen, maar als het zover is vraag ik eerst de oude teamleden.

 

Ik wil alleen kijken of er nog andere dingen zijn voor een 5e satdag.

 

cardshare lijkt mij ook leuk om te doen, maar dan moet je wel oppassen.

 

Het verspreiden van key's blijft verboden, en een satdag afsluiten in de cel is minder.

 

Zijn er nog meer ideeen?

Eerste Strong 8000 en 8100 van NL & BE met

: Motor sm3uni 28-12-03,

: Spdif (AC3) 30-10-04,

: 3x8 mb Flash 07-02-05

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk initiatief.Mischien kan iemand voor mij dan eens voordoen wat er allemaal mogelijk is met sattracker met emu software.Voor mij nog geen abc'tje helaas.Ook wil ik wel een doornemen wat er allemaal kan met Ed strong.Mischien is er ook iemand die meer kan vertellen over het maken van een Jtag,of die er zelfs een meeneemt.Kortom goed idee,zit vol vragen. Groeten,adri.

Werktuigkundige&klimaattechnicus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vreeswijk,

Hoop dat je n uitzondering maakt en toch hier en daar de soldeerbout oppakt. Ik had de geheugenuitbreiding bij je gehaald (weet je nog die zat.ochtend) en met groot geduld aan de slag gegaan, hahaah vergeet het maar want de Strong is in de kliko geeindigd,total loss, dus hoop op de mogelijkheid van een nieuwe satdag om m'n 2e Strong alsnog te upgraden met meer geheugen.

V8

"fortuna vitrea est"

VU+ Duo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je er een dakbrander opgezet cry

 

Ik wil best weer solderen maar de opzet moet anders.

Normaal verdienen wij de zaalkosten terug met verkoop van flash geheugen en diode.

Als 15 mensen niet komen zoals vorig jaar heb ik niet alleen de kosten van de zaal er niet uit, maar ik blijf ook met de spullen zitten.

 

 

 

 

 

 

Eerste Strong 8000 en 8100 van NL & BE met

: Motor sm3uni 28-12-03,

: Spdif (AC3) 30-10-04,

: 3x8 mb Flash 07-02-05

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

hoi

ik hoop dat de sat dag door gaat want ik heb nog een oude nokia 9304 S liggen die ik graag zou willen laten patchen want de versie die er nu in zit werk langs geen kanten plus heb nog enkele vragen over cardsharing dus als het door mocht gaan kom ik zeker maar we horen het nog wel.thx

grtjs.plop

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: VREESWIJK
Heb je er een dakbrander opgezet cry

Als 15 mensen niet komen zoals vorig jaar heb ik niet alleen de kosten van de zaal er niet uit, maar ik blijf ook met de spullen zitten.


Als het weer in april is, heb je nog tijd om er voor te zorgen dat de betaling van onderdelen vooruit betaald zijn.
Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Ik hou er zelf ook niet van als ik vooruit moet betalen dus dat doe ik niet.

 

Dit zijn de ideen voor de satdag.

 

Ik wil het cardshare wel onder de man brengen, maar onder een voorwaarde dat er geen keyfile door de zaal heen gaan.

 

Ik wil ook aandacht schenken aan het maken van een lijst gezien daar veel problemen mee zijn.

 

Dit betekend wel dat we een tijd van aanvang moeten afspreken.

Dit kan je niet persoonlijk aan 80 man vertellen dus het moet in groeppen.

 

Solderen van diode en elco is geen probleem maar de flash zie ik niet zitten. Ik moet er minimaal 20 afnemen om de prijs laag te houden en moet dan gaan leuren om ze kwijt te raken.

Als je toch een flash wil moet je hem zelf bestellen en meenemen.

 

Zijn er nog meer ideen voor de satdag???????

 

 

 

Eerste Strong 8000 en 8100 van NL & BE met

: Motor sm3uni 28-12-03,

: Spdif (AC3) 30-10-04,

: 3x8 mb Flash 07-02-05

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zijn er nog meer ideen voor de satdag???????

 

Wat moet je doen om de schotel uit te richten op de lokatie waar je bent cq.(woon),hoe installeer je een schotel met motor,of met multibeam.

 

lijk mij persoonlijk een goede aanvulling want nog steeds zie je personen uren klungelen met hun wok aan de gevel van hun huis of met hun statief op de camping waar ze zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

we kunnen het cardshare verhaal behandelen op de satdag maar we hebben daar geen internet dus kunnen niet testen met softcam.

 

Voor de satdag moeten er minimaal 20 man komen ivm zaalkosten.

 

De planning is april, laat even weten wie er wil komen als het uitkomt qua data.

 

Als er genoeg aanmeldingen zijn plan ik een datum.

 

De officiele aanmelden voor die dag komt later als datum bekend is.

 

 

 

 

Eerste Strong 8000 en 8100 van NL & BE met

: Motor sm3uni 28-12-03,

: Spdif (AC3) 30-10-04,

: 3x8 mb Flash 07-02-05

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...