elektroboy Geplaatst: 7 februari 2008 Delen Geplaatst: 7 februari 2008 Iemand soms ervaring met compair Heb dat hier kunnen aanschaffen tweedehands voor 100€ Maar zie dat de snoer voor i²c er niet bijzit dit gaat van een ps2 stekker naar ***??? Iemand daarvan een pinout om deze na te bouwen groeten jim geen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Snurker Geplaatst: 7 februari 2008 Delen Geplaatst: 7 februari 2008 Je moet een Compair programma met aanvullende schema's (SearchMan) draaien op een PC en deze verbinden met de Serial poort. Was dat programma meegeleverd bij jouw Compair unit ?? aan de voorkant van de Compair interface zit een IR ook dat je dicht bij de "zend" IR van de TV moet plaatsen. Die I2C connector heb je niet direct nodig voor TV gebruik Snurker ( Straks zijn meer behangers nodig om OLED schermen tegen de wand te plakken) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
elektroboy Geplaatst: 7 februari 2008 Auteur Delen Geplaatst: 7 februari 2008 inderdaad heb 4 cd meegeleverd gekregen een v1.2 v1.5 compair ene scheachman met schema's maar pc spreek altijd over het registreren ervan via fax geen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Snurker Geplaatst: 7 februari 2008 Delen Geplaatst: 7 februari 2008 Tja dat registratienummer moet je dus bij die handelaar navragen waar je dat ding van gekocht hebt. zelf werk ik niet meer voor Philips, dus weet niet hoe ze vandaag de dag registreren. groeten van Snurker ( Straks zijn meer behangers nodig om OLED schermen tegen de wand te plakken) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Steve Geplaatst: 7 februari 2008 Delen Geplaatst: 7 februari 2008 dan moet die handelaar wel zijn jaarlijks abbo blijven betalen,anders komen er geen updates binnen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
arnoldl Geplaatst: 7 februari 2008 Delen Geplaatst: 7 februari 2008 Origineel bericht van: Snurker aan de voorkant van de Compair interface zit een IR ook dat je dicht bij de "zend" IR van de TV moet plaatsen. Die I2C connector heb je niet direct nodig voor TV gebruik dit werkt niet bij alle types , enkel met een ir zend led extra erbij..rest moet wel met die kabel. is idd van ps2 naar dacht 5 pins connector (gewoon standaard print connector,bij aantal chassis steekt hij door achterkant naar buiten) kan het evt meten voor je... oh ja, laat je niet al te veel leiden door de foutzoekboom van compair..heeft me toch al aantal keer de geheel verkeerde kant op gestuurd. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Snurker Geplaatst: 7 februari 2008 Delen Geplaatst: 7 februari 2008 Waren er geen geruchten, dat er een tweede generatie Compair is gekomen sinds de introductie van LCD en Plasma TV ?? Snurker ( Straks zijn meer behangers nodig om OLED schermen tegen de wand te plakken) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
elektroboy Geplaatst: 8 februari 2008 Auteur Delen Geplaatst: 8 februari 2008 Heb dus dat ding aan de praat gekregen maar in demo versie Mijn vraag luidt als ik nu deze activatie aanvraag bij philips als ik die ga krijgen eventueel zonder update dan ??? geen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Steve Geplaatst: 8 februari 2008 Delen Geplaatst: 8 februari 2008 je moet wel dealer zijn,en een startpakket is ong 440 euro en het abbo is 200 euro per jaar. moct je een werkende dealercode er bij hebben dan is het leuk Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
elektroboy Geplaatst: 9 februari 2008 Auteur Delen Geplaatst: 9 februari 2008 oke dat ding aan de praat gekregen , echt niet te doen helaas denk ik dat ik om de 20 dagen zal moeten her installeren Onder tussen regis aangevraagt via een dealer geen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
hansje2 Geplaatst: 9 februari 2008 Delen Geplaatst: 9 februari 2008 registratie hoeft niet meer , als je het installatie programma opnieuw download. het programma staat op de website, maar daar moet je dan wel de dealer login voor hebben. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Snurker Geplaatst: 9 februari 2008 Delen Geplaatst: 9 februari 2008 Hansje-2 wil jij een inlogcode hebben ?? Snurker ( Straks zijn meer behangers nodig om OLED schermen tegen de wand te plakken) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
elektroboy Geplaatst: 10 februari 2008 Auteur Delen Geplaatst: 10 februari 2008 heef maar proberen waard deze vraag te stellen geen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Snurker Geplaatst: 10 februari 2008 Delen Geplaatst: 10 februari 2008 stom stom stom .. Ga ik in op een reaktie van ene Hans en de code is voor electroboy bedoeld. Electroboy ik stuur jou en PM Zonnige groeten van Snurker uit Turkije ( Straks zijn meer behangers nodig om OLED schermen tegen de wand te plakken) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
elektroboy Geplaatst: 10 februari 2008 Auteur Delen Geplaatst: 10 februari 2008 op site vindt ik enkel de compair 3 geen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen