Ga naar inhoud


[TF7710PVR] PowerCam Pro zou goed werken in de Topfield?


Gast Henri Aalten

Aanbevolen berichten

Gast Henri Aalten

Ik heb vernomen, dat op andere forum de

PowerCam Pro goed zou werken in TF 7710 HD PVR

voor C+ codering, Nederland

 

Zijn er mogelijk gebruikers die er ervaring mee hebben?

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 34
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

DTE zei vorig jaar op 15-12 het volgende al:

 

Zoals ik elders al aangegeven had, heb ik sinds kort een tweede CAM om een Viaccess 3 kaart te kunnen gebruiken. De CI module is een PowerCam Pro. Aangezien me opviel dat ik met die combinatie geen vastlopers had, dit in tegenstelling tot de combinatie Aston/Canaldigitaal kaart, heb ik de afgelopen 24 uur intensief zitten testen met de combinatie PowerCam Pro/Canaldigitaal kaart. Resultaat: geen enkele vastloper meer gehad. Een enkele keer nog wel heel even de No Signal melding, na lange tijd op een FTA zender te hebben gestaan (al dan niet HD), maar daar komt ie dan gewoon netjes uit en kan je gewoon verder kijken. De Aston CAM loopt dan vast of geeft alleen nog geluid en geen beeld en dan moet je de ontvanger uit/aan zetten of de CAM even lossen alvorens verder te kunnen kijken.

 

Met de zoekfunctie had je dat ook zelf kunnen vinden.

 

Ik gebruik zelf momenteel een X-cam (angel) en die draait ook probleemloos hier. (probleemloos voor mijn gebruik van de Topfield)

 

Melle
DM500HD, Funke 99cm & StabHH120 & Smart Lnb, Funke 68cm & Duo Lnb Quad.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb er vanaf eind december zelfs twee PowerCam Pro's in zitten, 1 voor de CDS kaart en 1 voor de Viaccess kaart. Dit werkt nog steeds zonder enige hapering op een 7710. Ik heb geen enkel probleem met schakelen van/naar bepaalde zenders. Ook op de 7700 die ik eerder had werkte deze CAM goed. De CDS kaart zit in het onderste slot; ik meen dat dat iets sneller schakelt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vraagje Melle,

 

Ik ben de Aston helemaal zat, nu zie ik dat je goede ervaringen hebt met de PowerCam Pro en de X-Cam CI module in combinatie met de 7700PVR, welke van deze Cam's is de beste keus als ik nu een nieuwe zou willen kopen?

 

Gr,

 

holco

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: aquasat
Ik zou nog even wachten, de harware update is om de CI handling op te lossen. Als je toch nog een module nodig hebt is het natuurlijk een andere zaak.


Welke hardware update??
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
Origineel bericht van: Henri Aalten
Ook ik kan jullie inmiddels bevestigen, dat deze cam
tot nu toe goed werkt.


Ik heb een MediaGuard cam (regelmatig schokkend beeld) en een Aston 1.05 (geen schokkerig beeld, maar nu werken Motors TV en Trace TV daar niet meer mee).

Ik denk er aan om de PowerCam Pro te kopen (schijnt volgens jullie goed te werken op de TF7700HDPVR).

Kan iemand voor me kijken of die PowerCam Pro met de CDS kaart deze 2 zenders wel opent?

Bvd en vriendelijke groet, Alfons
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...