Ga naar inhoud


Gratis shellaccount via poort 443


EL PIÑO

Aanbevolen berichten

Heeft er iemand een goede aanbieder waar ik een gratis shellaccount inclusief de gangbare *NIX-tools met toegang op poort 443 kan krijgen? Ik heb heel lang de diensten van Rootshell.be gebruikt maar die staan tegenwoordig ergens in de VS en dat is dus erg irritant vanwege de hoge ping ernaartoe.

 

Ik gebruik die shellaccounts normaal om mijn eigen server remote te testen als er stront aan de knikker is, en af en toe dat zelfde te doen voor anderen dus er moet niet te veel geblokkeerd zijn.

 

Dus wie een aanbieder weet, liefst in Europa, mag roepen wink.

Na jaren zonder, ben ik toch weer van plan een schotel aan te schaffen.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Voor de geïnteresseerden (geen commerciële link, helemaal non-profit) er is een Duits project dat dit aanbiedt, het staat niet op hun site maar na informeren blijkt het wel zo te zijn. Het enige dat je nodig hebt om te registreren is een ansichtkaart van je eigen woonplaats of omgeving (om onzin-registraties te voorkomen) wink .

 

http://www.nic-nac-project.org

Na jaren zonder, ben ik toch weer van plan een schotel aan te schaffen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga er vanuit dat je weet wat een Linux (UNIX) shell is.

 

Met zo'n shell-account krijg je een login op een server waarmee je dus hetzelfde kan doen als op bijvoorbeeld je eigen Linux-bak maar dan op een andere locatie, vaak zijn de tools natuurlijk sterk beperkt, om rotzooi te voorkomen (maar dat is evident). Mogelijkheden zijn dus gelijk (of eigenlijk minder) dan aan het gebruiken van de shell op je eigen pc/server met Linux, het grote voordeel is dat het altijd aan is en je bijvoorbeeld ergens anders gebruik kan maken van zo'n shell (ook als je eigen PC niet aanstaat of als de poort voor de SSH-shell niet van buiten bereikbaar is). Een ander voordeel is dat, omdat hij op een andere locatie staat, je makkelijk kunt checken of iets aan jouw kant ook goed werkt vanaf een andere locatie. Dat laatste is wat ik er voornamelijk mee doe.

Na jaren zonder, ben ik toch weer van plan een schotel aan te schaffen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...