Spiderman1974 Geplaatst: 18 februari 2008 Geplaatst: 18 februari 2008 Hallo mensen, Als ik via Flashwizard pro mijn USB stick en of SD kaart wil mounten dan lukt dit niet meer. Ik heb in de Flash Gemini 4.20 geinstalleerd. Als ik beide via Flashwizard wil formateren dan kan hij ze niet vinden. Iemand enig idee waar dit aan kan liggen? DM800HD ~ OpenPLi DM7000 ~ OpenPLi DM500C ~ OpenPLi WafeFrontier T55 13* - 19,2* - 23,5* - 28,2*
Alfi Geplaatst: 18 februari 2008 Geplaatst: 18 februari 2008 Doe eens de spanning van je box af en er weer op. Ik heb dit ook al een keer meegemaakt maar dan met de harddisk. Alfi DM800 - OpenPLi - CCcam 2.1.4 - Wavefield T55
Spiderman1974 Geplaatst: 18 februari 2008 Auteur Geplaatst: 18 februari 2008 Ik heb er al een aantal keren de spanning afgehaaldmaar helaas helpt het niet!! DM800HD ~ OpenPLi DM7000 ~ OpenPLi DM500C ~ OpenPLi WafeFrontier T55 13* - 19,2* - 23,5* - 28,2*
arie kanarie Geplaatst: 19 februari 2008 Geplaatst: 19 februari 2008 Citaat: Als ik via Flashwizard pro mijn USB stick en of SD kaart wil mounten dan lukt dit niet meer Mogelijk die USB en SD (hoe krijg je die erin??, of bedoel je een CF) in windhoos formatteren. Dan in de DB stoppen (uitgezet) en dan pas opstarten. Daarna moet het met Flashwizard wel lukken grtz arie _________________________________________________________________________ Dreambox8000(Sat/Sat/Cab/Ter)+2Tb-SATA \ 800HD(sat) ; 500HD+1Tb=>eSATA \ Clark_Tech ET9000 \ alles met open-PLi
prutsie Geplaatst: 19 februari 2008 Geplaatst: 19 februari 2008 Of ze zijn gewoon te barsten. Ik ben hier al aan USB stick nummer 3 bezig. Zeker als je de var op je stick hebt staan zijn er nogal wat lees en schrijfbewegingen naar je USB stick waardoor ze wel eens de geest kunnen geven (ook in standby). Inderdaad even proberen op een Windows pc. Kan je ze hier niet meer op formatteren dan zijn ze defect. groeten, Peter. Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.
Spiderman1974 Geplaatst: 19 februari 2008 Auteur Geplaatst: 19 februari 2008 Origineel bericht van: arie kanarie Citaat: Als ik via Flashwizard pro mijn USB stick en of SD kaart wil mounten dan lukt dit niet meer Mogelijk die USB en SD (hoe krijg je die erin??, of bedoel je een CF) in windhoos formatteren. Dan in de DB stoppen (uitgezet) en dan pas opstarten. Daarna moet het met Flashwizard wel lukken Ik bedoel idd ook een CF kaartje, foutje van mijn kant. Zelfs de usb stick waar mijn image opstond wordt niet meer herkend. Ik kan mij niet voorstellen dat zowel de USB en CF slot defect zijn?? DM800HD ~ OpenPLi DM7000 ~ OpenPLi DM500C ~ OpenPLi WafeFrontier T55 13* - 19,2* - 23,5* - 28,2*
prutsie Geplaatst: 19 februari 2008 Geplaatst: 19 februari 2008 Nee, de sloten van de Dreambox zullen echt nog wel goed zijn. Je CF kaartje en je USB stokje waarschijnlijk niet meer. Controleer dit door ze in een Windows pc te proberen, en ze proberen te formatteren. Het kan heel goed zijn dat beide namelijk door Windows nog wel worden herkend, maar niet meer te formatteren / benaderen zijn. Zijn je CF en USB stokje nog wel in orde dan zal je in je Dreambox moeten gaan zoeken. In dit geval zal je misschien ergens wat uit hebben gezet, of moet je de boel resetten of opnieuw je image er op zetten en resetten. Nogmaals, ik heb al 2 USB stokjes versleten. Nu krijg je die dingen tegenwoordig cadeau bij een pakje boter, dus zo'n probleem lijkt me het nu ook weer niet. succes, Peter. Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen