Ga naar inhoud


[DM500] Opnemen van stream naar PC mogelijk??


Greatone

Aanbevolen berichten

Als ik via de VLC plugin beelden vanaf de dreambox stream naar de PC, is er dan ook een manier om dit op te nemen??

 

Voorbeeld: Ik stream een voetbalwedstrijd naar mijn PC, kan ik die wedstrijd dan ook opnemen op mijn PC-HD??

 

Is het eventueel ook mogelijk om een DVD-recorder aan te sluiten op mijn PC en dan de stream op te nemen??

 

* VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv *

* LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *

Link naar reactie
Delen op andere sites


Vlc kun je laten opnemen met een hotkey. Deze staat standaard op ctrl-r, maar je moet meer doen voor het werkt.

 

1) Ga naar voorkeuren/preferences en open invoer/codecs -> access filters -> opnemen/record.

2) Vink 'Geavanceerd' aan en kies een lokatie waar de opnames weggeschreven moeten worden.

3) Ga een niveautje terug in de boom naar access filters. Vink Opemen/record aan.

4) Sla de instellingen op.

 

Tijdens het streamen kun je opname starten met ctrl-r en ook weer stoppen met ctrl-r. Het lijkt niet altijd te werken. Soms komt er een osd melding dat de opname begonnen is. Soms niet, maar wordt er wel opgenomen. En soms komt er geen melding en wordt er idd ook niet opgenomen. Beetje lastig. Maar misschien heb jij meer geluk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...