Ga naar inhoud


Devoy februari, geen beeld!


Gast

Aanbevolen berichten

Ik heb de Devoy files van 1/2/01 geprogged met ICPROG (pic en Eeprom) maar geen beeld. Volgens de readme moet je een verify foutmelding krijgen bij het proggen van de Eeprom maar ook die krijg ik niet. Wie weet waar dit fout gaat? (loader op 1684; 4216bin op Eeprom(VP2) en 1684Hex op pic).

Link naar reactie
Delen op andere sites


Als je het op die wijze hebt gedaan ligt het volgens mij niet aan jou. Het kan natuurlijk zijn dat die files gewoon niet werken. Op zoek naar nieuwe dus.<P>Als de beschrijving zegt dat ie bij het lezen een fout moet geven, komt dat omdat het niet te lezen is, is te voorkomen door het kruisje in het vakje weg te halen. <P>Aangezien hij die foutmelding niet geeft, en dat wel in de omschrijving staat, lijkt het me dat er iets niet klopt met die files.<P>De duckfiles werken wel. Ik stuur je wel een private message met het url.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedank allen voor de info. Ik prog alles met de VP2 programmer (JDM) maar lijkt mij onwaarschijnlijk dat het daar aan ligt. De Devoy file's zijn echter kersvers van het net dus daar zal het toch ook niet aan ligge? Mogelijk mijn Hummie met de Aston 1.04 die roet in het eten gooit. Mijn eigen file gemaakt uit het starterspakket werkt prima maar is weer niet AU. Wie helpt mij met AU file's? e mail: bennypieters@hotmail.com

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo <P>Is het noodzakelijk dat de file's autoupdate zijn. Volgens mij ben je niet echt met de hobby bezig. Lekker elke maand freaken met de key's ben je ook van de straat. De laatste sessie file's van devoy werken goed zowel op Aston 1.03 & Set top box <P>Groetjes <BR>Avalon

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...