Ga naar inhoud


[500] geluid niet synchroon en beeld schokt


drernie

Aanbevolen berichten

Op mijn dreambox 500 draai ik gemini 4.3 en cccam 2.07. Ik deel intern een cd kaart die in een db 600 zit. Nu is het probleem dat na een tijdje het geluid niet meer synchroon loopt en vervolgens gaat het beeld ook schokken. Als enigma opnieuw start dan is het probleem weer even verholpen. Heeft iemand een idee wat het probleem is en welke oplossing hiervoor is?

Link naar reactie
Delen op andere sites


op het moment, dat je met 2 boxen op 1 configuratie kijkt en hier dus geen gebruik maakt van de hops, kan je dit soort problemen ook krijgen, dus..... kijk je cfg maar eens na.

Iedere box, moet zijn eigen specifieke inlog hebben.

grtz arie

_________________________________________________________________________

Dreambox8000(Sat/Sat/Cab/Ter)+2Tb-SATA \ 800HD(sat) ; 500HD+1Tb=>eSATA \ Clark_Tech ET9000 \ alles met open-PLi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had dit probleem al op de db500 nog voordat ik aan cardsharing deed en ook met een oudere versie van cccam, 2.04.

 

Nu is de pagina van ***geen-reclame*** met de beschrijvinven van clones niet online en in google cache staan geen foto's. Ik lees ook dat de latere namaak boxen niet meer goed te herkennen zijn aan de buitenkant. Iemand een idee hoe ik echt kan nagaan of ik een neppert heb?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ik niet snap is het volgende: Het MAC adres op de onderkant van de db en op de doos komt niet overeen met het MAC adres wat mijn router weergeeft. Uitwendig lijkt het een originele dreambox te zijn.

 

Op de verpakking en volgens de stikker op de onderkant van de dreambox begint het mac adres met 00-06 en volgens de router begint het mac adres met 00-09, net als de db 600. Nu staat bij de db 600 als client host name db600pvr en de bij de db500 een *.

 

Ik heb ook met een laserpen het hologram beschenen onder alle hoeken, maar ik zie geen eend tevoorschijn komen. Ik vind ook nergens een goeie afbeelding op internet wat je nou precies moet zien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: drernie
Goed, ik blijk dus inderdaad een nagemaakte dreambox te hebben. De vraag is wat nu het beste is om te doen. Mijn geld terugvragen? Om een andere vragen of de autoriteiten inlichten?

Dat kan hoe dan ook wel. Maar probeer die "fastzap" eens zoals eerder gezegd is. Dat moet 't zo goed als zeker oplossen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...