Ga naar inhoud


DSR 2211 nieuwe EPG software lukt niet


kasato

Aanbevolen berichten

Heb de procedure van canaldigitaal opgevolgd.

nieuwste software geladen etc. maar epg word niet vernieuwd.

WEL als ik hem op het EPG kanaal 499 zet dan in de display DNL

en heb ik de nieuwe epg en kanaal info ,dit is maar van korte duur

Zet ik hem dan weer op BVN dan zit de oude er weer in

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dat van die pakketten klopt ook niet.

 

Ik heb een settop pakket maar hij geeft aan dat ik ook Themakanalen en Man-X heb. Deze werken dus totaal niet op mijn kaart.

 

Mijn vrouwtje vroeg zich al af of er iets mis was met onze relatie omdat Man-X pakket tevoorschijn kwam als abbo op de kaart....

 

 

 

 

Topfield PVR 4000 + Xcam + SG2100 rotor + 105cm Dish + MTI Blueline 0.3 LNB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nieuwe epg maakt van de 1e 5 minuten een drama om tv te kijken

Ondertussen ondervonden dat de nieuwe epg software niet via bvn maar gewoon via ned 1 te laden is.

Echter het volgende, zet je de ontvanger vanuit ned 1 op standby

dan krijg je bij bij aan zetten "ontvanger is bezig met opstarten een moment geduld aub" in de oude layout ,na ongeveer 10 sec nieuwe layout en klaar voor gebruik

ZET DE ONTVANGER NIET UIT OP RTL OF ZO want dan kan je hem de 1e 3 minuten niet gebruiken en reageerd niks meer je moet wachten tot die blijkbaar een hele procedure heeft doorlopen wat nergens word aangegeven

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb gisteren ook "eventjes" de Decoder geupgrade voor de nieuwe EPG.

Na de upgrade was er niets te zien, totdat ik op dit board las dat de software ook op Ned1 te vinden was. Dus ik hem daarop zetten, loopt de boel compleet vast (geen beeld, kan hem niet uitzetten of van kanaal wisselen). Ik dacht dat-ie bezig was, maar na 10min. was ik het zat en heb ik de stekker eruit getrokken.

Zet ik hem weer aan: alle kanalen weg (dus ook mijn zorgvuldig zelf samengestelde kanalenlijst met Astra2 en Eurobird :().

Anyway, na een avondje klooien doet de boel het. Zijn het voor de helft.

Hij moet dus standaard uitgezet worden op Ned1, anders komt de "oude" Now&Then weer tevoorschijn. Opvragen van de EPG lukt helemaal niet; hij schakelt dan over naar het EPG-kanaal, ipv dat de applicatie wordt opgestart. Waar heeft CDS dat EPG kanaal standaard staan in hun kanalenlijst?

Ik ben in ieder geval blij met mijn semi-transparante schermpjes; dat wilde ik al zo lang erin hebben smile. Nu nog een oplossing voor de EPG (en de toch wat vreemde manier van upgraden).

Mut@nt HD51 OpenPli 6 | VU+ Duo | Topfield TF7710HD PVR (Enigma2 / HDMU)
Astra 19.2 | Astra 23.5 | Astra 28.2/5 | Hotbird 13.0 | Eurobird 9.0 | Digitenne

OSCam

Link naar reactie
Delen op andere sites

OK Thnx Johan.

Ik denk niet dat ik hem daar neerzet, want dan delete ik hem zo nog per ongeluk (ik heb een stuk 0f 300 meest bekeken kanalen en alles daarboven delete ik steeds als ik een scan doe).

Zojuist opnieuw de procedure gevolgd, en nu doet de EPG het prima. Hij schakelt nog steeds over naar mijn EPG-kanaal, maar vrijwel direct wordt de applicatie nou ook opgestart.

Nou mogen ze de oude lay-out er wel uitgooien laugh

Mut@nt HD51 OpenPli 6 | VU+ Duo | Topfield TF7710HD PVR (Enigma2 / HDMU)
Astra 19.2 | Astra 23.5 | Astra 28.2/5 | Hotbird 13.0 | Eurobird 9.0 | Digitenne

OSCam

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij een willekeurige scan, met de Britse zenders al in het geheugen, stopt-ie precies halverwege de CDS-transponder... :P

Mut@nt HD51 OpenPli 6 | VU+ Duo | Topfield TF7710HD PVR (Enigma2 / HDMU)
Astra 19.2 | Astra 23.5 | Astra 28.2/5 | Hotbird 13.0 | Eurobird 9.0 | Digitenne

OSCam

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het grote voordeel vind ik wel dat de EPG (nu & Straks) van de BBC nu ook werkt (en ook van de duitse zenders).

 

Maar verder werkt het nog voor geen meter. Krijg steeds de melding dat m'n kaart bijna verlopen is, en het opstarten duurt erg lang. Als ik switch van BBC naar NED1 duurt het weer lang voordat m'n EPG het doet. En je decoder uit-aanzetten op een andere zender dan NED is helemaal een ramp.

 

Als het werkt is het een erg goeie verbetering, maar voorlopig wil ik eigenlijk liever terug naar de oude versie.

AZBoxHD : 19.2 - 23.5 - 28.2 (T55)

DSR2210 : 19.2 - 28.2

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een universele AB met programmeerbare macro's. De uit-macro heb ik gewoon aangepast dat-ie hem eerst op Ned1 zet, en dan pas de decoder uitzet. Dat werkt prima.

 

EPG op alle niet-CDS zenders vond ik eigenlijk zo vanzelfsprekend dat het me verbaasde dat het er nooit op heeft gezeten. Maar ik ben ook blij dat ik nu in ieder geval van de BBC etc ook de EPG kan zien.

Mut@nt HD51 OpenPli 6 | VU+ Duo | Topfield TF7710HD PVR (Enigma2 / HDMU)
Astra 19.2 | Astra 23.5 | Astra 28.2/5 | Hotbird 13.0 | Eurobird 9.0 | Digitenne

OSCam

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...