Ga naar inhoud


Galerij van leden installaties


Ron

Aanbevolen berichten

Ik voel mij toch verplicht om helaas te moeten mededelen dat het hoogstwaarschijnlijk niet mogelijk zal zijn om de berichten in dit forum te porteren naar de nieuwe board software.

Ik vrees dus dat de mensen die daar nu berichten hebben geplaatst dit over enige tijd opnieuw zullen moeten doen.

Het is hoogstwaarschijnlijk helaas niet anders.

 

Ron

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik ga er niet aan dood hoor...

Jammer, dat het niet lukt, maar ja, al die voordelen tegen die paar kleine nadeletjes. Goede keus jongens.

En wie zo graag zijn foto's uithangt, doet het zeker zonder moeite nog eens. Dat is voor hem dan 3 minuten werk, en jullie zijn dagen ellende bespaard.

 

Nogmaals succes met de ombouw!

TechniSat Digicorder HD S2 Aston 1.07 | TS CryptoWorks

Astra 1,2,3,HB | CDS Fam HD, SkyLink Multi HD

KDL-32P3000 | Onkyo 5.1 receiver

HTC HD2

Vakantie: Extreme Hornet STR Ucas 3.0 - 4xLNB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Toxic[Q
]Ik voel mij toch verplicht om helaas te moeten mededelen dat het hoogstwaarschijnlijk niet mogelijk zal zijn om de berichten in dit forum te porteren naar de nieuwe board software.
Ik vrees dus dat de mensen die daar nu berichten hebben geplaatst dit over enige tijd opnieuw zullen moeten doen.
Het is hoogstwaarschijnlijk helaas niet anders.

Ron


Zou het dan ook kunnen om een tijdje alle oude informatie online te laten staan zodat je als de nieuwe boardsoftware geinstalleerd is nog de eventuele info op de oude soft na te kunnen slaan, want daar staat natuurlijk wel een macht aan leesvoer op

Of ben ik te voorbarig..

grtzzz van poetsdoekje

En de hartelijke groeten van Poetsdoekje...

 

COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoiets ja, laat in ieder geval een LOG maken van de record conversie, of maak het conversie script bekent zodat we niet weer alle links kwijt zijn want dat is nergus voor nodig als je er op voorhand rekening mee houdt.

gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Poetsdoekje
Origineel bericht van: Toxic[Q
]Ik voel mij toch verplicht om helaas te moeten mededelen dat het hoogstwaarschijnlijk niet mogelijk zal zijn om de berichten in dit forum te porteren naar de nieuwe board software.
Ik vrees dus dat de mensen die daar nu berichten hebben geplaatst dit over enige tijd opnieuw zullen moeten doen.
Het is hoogstwaarschijnlijk helaas niet anders.

Ron


Zou het dan ook kunnen om een tijdje alle oude informatie online te laten staan zodat je als de nieuwe boardsoftware geinstalleerd is nog de eventuele info op de oude soft na te kunnen slaan, want daar staat natuurlijk wel een macht aan leesvoer op

Of ben ik te voorbarig..

grtzzz van poetsdoekje


ja, iets te...

het gaat alleen om de recent toegevoegde fotogalerij, daar staat nog niet zo gek veel in.

TechniSat Digicorder HD S2 Aston 1.07 | TS CryptoWorks

Astra 1,2,3,HB | CDS Fam HD, SkyLink Multi HD

KDL-32P3000 | Onkyo 5.1 receiver

HTC HD2

Vakantie: Extreme Hornet STR Ucas 3.0 - 4xLNB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...