Ga naar inhoud


Help mij, net een goldcard maar snap er nix van...


Gast

Aanbevolen berichten

Ik heb sinds een paar dagen een zeer fraaie Strong SRT 8000 binnenstaan, een 60 cm schotel, gericht op de Astra 1G satelliet, en een goldcard. Het is mij zelfs al gelukt Canal +, Taquilla, K-kanalen enz.. op dit kaartje te laden, echter alleen na gebruikmaking van een standaard key, die ik er alleen met het proggie gold140 op hoef te zetten. Graag zou ik ook te weten komen hoe ik zelf de keys aan kan passen, want als ik bij sommige pagina's naar de keys kijk, staat er alleen maar text als bijvoorbeeld het onderstaande:<P>CHANNEL CANAL+ FRANCE<BR>IDENT 00 03<BR>INDEX 0C KEY 3D EB 2C 90 1B AD C6 C6 * <BR>INDEX 0D KEY 33 98 8E D4 0F 8B CB 9F **<BR>INDEX 0E KEY 42 64 5B 70 0D CD 69 89<P>1. Hoe kan ik dit invoeren in mijn gold140.exe ?<BR>2. Moet ik dit bij Eeprom of Pic invoeren?<P>Verder zou ik graag nog een aantal andere vragen beantwoord hebben welke ik voor het gemak maar even nummer.<P>3. Hoe krijg ik de Poolse & Hongaarse zenders werkend ?<BR>4. De 150 muziekkanalen zoals Dutch Hits & Dance Music enz...; zijn deze te beluisteren ?<BR>5. Fox 8; staat niet in m'n zenderlijst dus ook niet aanwezig op Astra 1G???<BR>6. Is Astra 1G wel de slimste Astra om op te richten of kan ik beter een andere satelliet kiezen-> is er een Engelse Canal + ??<BR>7. Is er iets te doen aan het steeds 5-10 tellen wegvallen van de K-kanalen en taquilla's ??<BR>8. De duitse kanalen als Blue Channel en Premiere world; hoor hier veel positieve reacties over, maar Blue Channel doet niets bij mij en Premiere world is de enige zender die ik van de zenders die op <A HREF="http://www.premiereworld.de" TARGET=_blank>www.premiereworld.de</A> (of .com, vergeten) kan ontvangen. Starkino etc. heb ik er niet bij staan...<BR>9. Heb iets gelezen over Vi*cces, is dit ook te ontvangen door mijn digtale receiver ?<BR>10. Rare vraag misschien, maar woorden als s*ca en ird*to, moeten deze met (*) geschreven worden ivm veiligheid board t.o.v. C*n*l D*g*t**l ?<P>Heel erg bedankt alvast aan eenieder die ook maar een beetje duidelijkheid voor mij wil geven op één of meerdere van mijn vragen, en ik hoop in de toekomst op deze manier ook eens iets terug te kunnen doen voor andere Satelliet-newbies.<P>Groeten,<P>Cyrus The Virus

Link naar reactie
Delen op andere sites


laad eerst eens het starterspakket in de downloadsectie. Heb ik ook gedaan. Met secanix kun je al leuke dingen doen. !!alleen de eprom.hex veranderen!!<BR>Picbined is ook leuk.<P>nitwit

Link naar reactie
Delen op andere sites

Premiere World is Ird*to, kan je dus niet met een s*ca doos ontvangen.<P>Wat de audiokanalen betreft, ik ben nog nooit e.e.a. hiervoor tegen gekomen. Als je naar het Franse pakket gaat zitten daar een aantal Multimusic kanalen. Als je hier wat langer op blijft staan en op serv druk heb je ook de keuze uit vele muzieksoorten, die je wel met seca kan ontvangen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog antwword op twee vragen.<P>In de UK kent men geen C*nal+, daar heb je wel veel zenders van BskyB. Deze worden uitgezonden via de Astra op 28,2, maar het decoderen hiervan is nog niet mogelijk.<P>Fox* zendt niet uit op de Astra.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fox 8 en TMF Vlaanderen zitten op de Eutelsat W2, doch die kan je niet met je secadoos ontvangen omdat die in SCPC uitzenden en je tuner kan deze lage waarden niet aan. Er is wel sprake van dat Fox op Astra zou komen SBS6 zou aan 't onderhandelen zijn. Heb ik ergens gelezen, maar dat kunnen ook roddels zijn. laugh.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze duitse kanalen gebruiken een andere codering, kan je met de Strong niet ontvangen.<BR>SRT8000 is een SECA ontvanger, dus je kan de viaccess gecodeerde zenders ook niet ontvangen.<BR>Astra satelliet is niet 1 sat, er zijn meerdere satellieten op de 19gr.E.<BR>Analoge ----> 1A-1D<BR>Digitale ----> 1E-1H

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...