Ga naar inhoud


IP2500 Update


faxme

Aanbevolen berichten

Weet er iemand wat ik verkeerd doe. Ik heb volgens handleiding geprobeerd om mij echostar 2500 IP te updaten maar het gaat gewoon niet.

 

Heeft er iemand ervaring hiermee? Ik heb wel een nul modem kabel gebruikt.

 

Software zijn welcome. hobcosa@yahoo.com

Dank

Work is work if you're paid to do it. It's a HOBBY if you've to pay to be allowed to do it.

 

2X Amiko 8900HD SPARK(Schiterrend!!!). T90 in aankoop......

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hallo,

 

De kabel is goed, je moet een nullmodem kabel gebruiken. Volgens mij is de nieuwste versie voor de 2500 v306. Als je die er in wilt zetten metteen over 106 dan kan dat problemen geven, dus daarom eerst 206 erin. Nog een keer proberen om 306 over 306 heen te zetten werkt volgens mij ook niet. Als dit nog niet helpt dan weet ik dat zogauw ook niet.

 

Greetingz Ozzie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op de download sectie van Echostar is er een tool waar je kan ingeven welke type ontvanger je hebt en welke software er op dit moment inzit. Als ik het allemaal goed begrijp zijn er voor de 2500IP drie verschillende types: de 10x, 20x en 30x. In mijn geval gaat het over 106 (of lagere versie) naar 108. Het gaat er dus om de eerste twee cijfres van de update identiek te houden. Lees voor het patchen goed de handleiding bij de patch en de handleiding bij de echostar loader. De pin aansluiting die hierop vermeld staat is van belang. Ik herinner mij dat ik de seriele kabel heb opengemaakt en de betreffende aansluitingen heb gesoldeerd zoals het hoort. De aansluitingen 6 tot 9 heb ik ook gewoon losgemaakt. Hoop dat je een beetje electronica hobby-ist in de buurt is wel zo handig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...