blitzteam Geplaatst: 1 maart 2008 Geplaatst: 1 maart 2008 Kan me iemand zeggen of een irdeto kaart op mijn dreambox 7020 werkt met cc cam of gaat dit niet Vu+ duo2 Pli +Vtiit's to be or not to be
Zilverster Geplaatst: 1 maart 2008 Geplaatst: 1 maart 2008 @blitzteam, Zou moeten werken, gr. Zilverster. You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.
blitzteam Geplaatst: 1 maart 2008 Auteur Geplaatst: 1 maart 2008 en werkt deze hetzelfde als een seca kaart met cc cam Vu+ duo2 Pli +Vtiit's to be or not to be
Zilverster Geplaatst: 1 maart 2008 Geplaatst: 1 maart 2008 @blitzteam, CCcam ondersteunt Irdeto, zelf werk ik met een Dreambox 600 op de kabel en een Irdeto kaart. Nieuwste Gemini en de voor laatste CCcam versie, kale install dus zonder de uitbreidingen van .cfg enz., gr. Zilverster. You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.
Ome Merde Geplaatst: 1 maart 2008 Geplaatst: 1 maart 2008 mijn i2 kaart werkt hier prima met cccam 2.0.8, en dan ook nog eens in een phoenix programmer op de seriële poort van de dreambox merDe deze ruimte is te huur
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen