Ga naar inhoud


ik ben het HELEMAAL ZAT!!!!!!


Gast

Aanbevolen berichten

Ik wordt werkelijk schijtziek van die figuren die gewoon OERDOMME vragen stellen.<P>Nee domme vragen bestaan niet zul je zeggen, maar ik zeg je dat idioten die niet kunnen lezen en maar amper kunnen schrijven het iedere keer weer voor elkaar krijgen mij minstens een uur werk per dag te bezorgen!<P>Ik moet per dag zo'n 15-20 berichten deleten of verplaatsen en het hele board van voor naar achter doorlezen om te kijken of alles nog klopt en of iedereen zich een klein beetje aan de regels houdt.<BR>Ook krijg ik nog steeds erg veel e-mail met vragen die gewoon op het board geplaatst kunnen worden! DAT MOET AFGELOPEN ZIJN!!!<P>Ik ben het echt zat! Ik heb wel wat beters te doen!<P>Ik roep bij deze alle users en moderators op dit probleem aan te pakken!!!<P>Consequent omgaan met users die de board regels breken, en users die lastig zijn gewoon keihard wissen!<P>Dat is schijnbaar de enige oplossing.<BR>We hebben voldoende gewaarschuwd, maar zelfs mijn berichten met "IEDEREEN LEZEN A.U.B." worden door vele 'newbies' gewoon genegeerd!<P>Als je echt beginner bent ga je eerst maar eens 2 weken lezen alvorens een 'dom' bericht te posten!!!<BR>Ik knikker je er namelijk genadeloos van af, en je komt hier nooooooooit meer terug!<P>De board gebruiksaanwijzing is duidelijk en maar op 1 mannier te begrijpen!<BR>LEZEN DUS!!! <A HREF="http://www.sat4all.com/faqs.htm#Boardgebruiksaanwijzing" TARGET=_blank>LEZEN!!!!</A> <P>Laatste waarschuwing, want anders gooi ik alle forums achter een password, zodat je door mij geregistreerd moet zijn om berichten te kunnen lezen!<P>Graag wil ik mij bij de andere (positief opvallende) users verontschuldigen voor deze galspuwerij!!! IK BEN HET NU GEWOON ECHT ZAT! <P><BR>------------------<BR>SAT4ALL Webmaster<P>[This message has been edited by SAT4ALL (edited 14 August 2000).]<p>[This message has been edited by SAT4ALL (edited 14 August 2000).]

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hoi,<P>ik kan me inderdaad inbeelden dat je je haren uit je kop trekt als je die emails moet lezen, en soms is het van het goede teveel. Jammer genoeg zijn de meeste te lui om even zelf op het board de antwoorden op hun vragen te vinden, dus uit gebruiksgemak gewoon even emailen (lees zeuren) van hoe het wel moet. Het spijtige van de zaak is dat mensen die ECHT niet meer weten van welk hout pijlen maken, die hier alle forums doorlopen hebben, alles thuis geprobeerd hebben, en nog geen muziek uit de kast krijgen, dat die daar de dupe van zijn. Ik antwoordt ook allang niet meer alle emails omdat er inderdaad nogal wat "stomme" tussenstaan, en ik heb wel wat anders te doen, zoals de meeste hier. In nederland zeggen ze toch "Voor een dubbeltje op de eerste rij willen zitten ?" smile.gif <P>Swoit, ik vindt het eigenlijk niet zo'n slecht idee om het wat op te kuisen. Ik kan me herrineren dat ik hier de eerste keer gewoon wat raad vroeg en dan zelf ben beginnen klooien tot er klank en geluid uit de kast kwam. En daar heb ik nooit email voor geschreven of gehad. Met een beetje gezond verstand zijn de meeste problemen zelf op te lossen. But again ..what's easier then to have it done for ya ?! <P>Gewoon niet meer op reageren zou ik zeggen, en dan zijn de "luiaards" op hun eigen aangewezen, en niet meteen iedereen de dupe.<P>Tip/Hint : bij eerste stomme vraag change user from Newbie to "Stupid Newbie" .. smile.gif <P>Cheers and keep up the good work.<BR>Fx<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry jongens,<BR>Maar er zit een fout in dat LEZEN van jullie<BR>Ik kom niet verder dan hoofdstuk 3<BR>Als ik 4 wil hebben zegt ie FONT F> en verder niets.........<BR>Maar ik kan me best voorstellen hoe dat voelt<BR>Ik had er ook zo'n handje van sorry.....<BR>Groetjes<BR>Ruud.<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

sorry <P><BR>------------------<P><BR>[This message has been edited by SATFREAKHOLL (edited 14 August 2000).]<P>[This message has been edited by SATFREAKHOLL (edited 14 August 2000).]<p>[This message has been edited by SATFREAKHOLL (edited 14 August 2000).]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...