Ga naar inhoud


[600] en 8/1 switch


Gast SpiekerJozef

Aanbevolen berichten


Gast SpiekerJozef

@devill & likus:

 

Vanmiddag nog even wat experimenteren met:

- repeat sequence en commando's wisselen. Heb tot nu toe alleen alles aan en alles uit geprobeerd.

- verder had ik reeds de instellingen van guardian geprobeerd, maar m.u.v. "commando's wisselen aan"

 

Nog even testen dus..!

(Al lijken de instellingen van Guardian erg op "EMP-Centauri/vantage versie 1", het kan geen kwaad het uit te proberen! tnx..)

 

Wordt vervolgt! ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

zelf heb ik meerdere vantage 8/1 swichen op een 7000 en 7025.

de truuk was dat je niet er moet van uitgaan wat op de swich staat.

begin eens met poort AA bv 28 graden AB 23 BA 19.2 BB 13.00 graden.

dan is poort 5 weer AA maar dan input 2.

hij teld dus van lnb 1 tm 4 input 1 5 tm 8 input 2.

 

de settings hierboven zijn goed alleen het bewuste vinkje weg bij commandos wisselen

voor enigma 1: lnb 0 tm 3 input 1 en ik gebruik ook nog fastdisq.

lnb 5 6 en 7 input 2.

 

suc6

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hello,

 

Ik heb ook dezelfde problemen met de EMP Centaury 8/1 v2 switch,

alle mogelijke configuraties geprobeerd alsook met een andere dreambox ,tevergeefs de switch wil niet schakelen,wanneer de box

rechtstreeks op de lnb wordt aangesloten perfect signaal (96%).

Via een ander forum heb ik gelezen dat er een bepaalde productie

in 2007 dit probleem zou hebben en de enige oplossing zou zijn deze om te ruilen naar een switch geproduceerd in 2008.De productiedatum kunt ge vinden op switch behuizing.

 

JDS

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast SpiekerJozef

Hallo DSJ,

 

Heb inderdaad vernomen dat de productiedatum het probleem zou kunnen zijn.

Ik heb geen productiedatum kunnen vinden op de behuizing...!!

Nieuw in doos geleverd week of 3 terug.

 

Ik heb mijn tweede Vantage 8/1 van de muur gehaald om het e.e.a. werkende

te krijgen bij mijn ouders... en ja hoor 60 seconden aan instellingen en de hele

rambam werkt in een keer. (geen enkel vinkje aangevinkt)

 

Ik wil op een of andere manier te weten zien te komen of ik een 2007 switch

opgestuurd heb gekregen of niet.

Heeft iemand een foto van de switch met prod.datum sticker 2008...?

 

Ik zal de switch ff gaan ontleden en fotos posten..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Heb je nog foto's kunnen maken ?

 

Ik heb ook zo'n switch (P 168 W V2), en er zit een stickertje met '10/07' (Oktober 2007) op.

 

Die krijg je dus niet aan de praat icm een Dreambox 7000 ?

DM8000 met 4 DVB-S2 tuners|DM7000|DM5620|DM500|ET5000|Wavefrontier T-55

 

There are 10 types of people in the world: those

who understand binary, and those who don't.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Hannibal2206


Die krijg je dus niet aan de praat icm een Dreambox 7000 ?


De P.168 switch van EMP is nog niet helemaal super op een Dreambox, ik krijg van EMP te horen dat hier nog een bug in zit.

Tevens zijn ze bezig een 16/1 switch voor outdoor use te maken met een terristrial input, das wel leuk natuurlijk.

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast SpiekerJozef

Sorry, die EMP zit nog op de T55 vastgeschroefd op 5m hoogte... heb nog steeds de Vantage in een plastic zak er onder hangen... ;-)

 

Als het weer komend weekend nog steeds goed is klim ik er even in... anders komende weken wel. Alles werkte direct met die Vantage, maar die plastic zak oplossing heeft ook niet het eeuwige leven. Zo'n Vantage is trouwens alles behalve water/vocht-dicht zag ik laatst. Misschien het blikken doosje met dito deksel rondom dicht solderen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 7 maanden later...

hallo,

 

heb dit probleem ook. Heb zelf 2 van die 8/1 vantage v.1 switchen den deze werken perfect. 1 minuut om ze in te stellen en switch zonder problemen tussen de satellieten.

 

Ik bestel bij dezelde internet winkel een jaar later nog zo'n 2 switchen, en deze werken even, en de dag nadien willen deze niet meer switchen (geen signaal). Switchen terug gestuurd, EMP's in de plaats gekocht, hetzelfde probleem. Ergens anders nog een andere versie van deze 8/1 switch gekocht. Ook hetzelfde probleem.

Na een tijd erachter gekomen dat dus enkel v1 werkt op m'n Dreambox.

Ben nu al meer dan een jaar aan het zoeken naar werkende 8/1 switchen voor Dreambox.

Als iemand weet waar ik werkende 8/1 switchen (v1) kan kopen voor Dreambox had ik dit graag gehoord.

 

 

groetjes

 

 

SGJ

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: SGJ
hallo,

heb dit probleem ook. Heb zelf 2 van die 8/1 vantage v.1 switchen den deze werken perfect. 1 minuut om ze in te stellen en switch zonder problemen tussen de satellieten.

Ik bestel bij dezelde internet winkel een jaar later nog zo'n 2 switchen, en deze werken even, en de dag nadien willen deze niet meer switchen (geen signaal). Switchen terug gestuurd, EMP's in de plaats gekocht, hetzelfde probleem. Ergens anders nog een andere versie van deze 8/1 switch gekocht. Ook hetzelfde probleem.
Na een tijd erachter gekomen dat dus enkel v1 werkt op m'n Dreambox.
Ben nu al meer dan een jaar aan het zoeken naar werkende 8/1 switchen voor Dreambox.
Als iemand weet waar ik werkende 8/1 switchen (v1) kan kopen voor Dreambox had ik dit graag gehoord.


groetjes


SGJ


Hallo
Ik heb onderstaande diseqc en werkt bij mij perfect.
EMP DiSEqC switch 8/1
Schitterende oplossing om maar liefts tot en met 8 LNBs aan te sluiten op slechts 1 ontvanger. Volledig te gebruiken op iedere ontvanger die DiSEqC 1.1 of DiSEqC 1.2 kan ondersteunen
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...