henkie v Geplaatst: 10 maart 2008 Geplaatst: 10 maart 2008 na plaatsen van /media/hdd/konq/lib/libc.so.6 welke ook op ihad te vinden is start konqueror prima op.. alleen opstarten van usb via mijn usbhubje inclusief usb tbord lukt nu niet meer.. eerder heb ik dit prima aan de praat gehad diverse sticks etc getest maar krijg het even niet aan de praat.. heb dit eerder prima aan de praat gehad.. plugin ziet er prima uit.. had ik nu maar een dream keyboard.. ;-) VU+DUO OpenPli DM7000S - NSLU2 met 200 gig hd - USB 1024MB - multitenne 45 - Multiboot PLI Iolite
nbrok Geplaatst: 11 maart 2008 Geplaatst: 11 maart 2008 Hallo, Ik heb de konquer plugin op Iolite gewoon aan de gang gekregen. Ik heb hem in /media/cf/konqe gezet. Je moet wel de configfile aanpassen en daar het pad goed zetten. Die file kun je vinden in /var/tuxbox/config Bij mij ( op een 7020 werkt ie goed. ) Als je wilt, kan ik je een tarball mailen om hem in flash te zetten. Groeten, Nick Groeten, Nick Astra1, 2 en 3 op triax-schotel 89 cm
henkie v Geplaatst: 11 maart 2008 Geplaatst: 11 maart 2008 thnx heb hem al aan de praat.. heb een andere usb hub aangesloten hierna werd mijn multiboot usb key en keyboard prima gevonden. hierna wat problemen met aansturen van de keyboard.. met de oude browser werkt de keyboard prima.. echter met deze gaat werkt hij niet.. als ik via telnet konquer start, zie hieronder dan werkt hij prima.: export QTDIR=/hdd/konq export KDEDIR=/hdd/konq export LD_LIBRARY_PATH=/hdd/konq/lib export QWS_SIZE=640x480 export QWS_KEYBOARD=USB export QWS_USB_KBD_EVENT=/dev/input/event3 export QWS_DREAM_MOUSE=0 export HOME=/hdd/konq export TMP=/tmp /hdd/konq/konqueror -qws --big-images --sysfont::15 >> nu \var\tuxbox\plugins\konqstart.so geedit met hexedit en daar event1 in event3 aangepast.. testen kan nu even niet... maar neem aan dat hij nu gewoon via de gele knop opstart met het juiste keyboard event, thnx VU+DUO OpenPli DM7000S - NSLU2 met 200 gig hd - USB 1024MB - multitenne 45 - Multiboot PLI Iolite
EXTREEMPJE Geplaatst: 21 maart 2008 Geplaatst: 21 maart 2008 Hoi, Ik heb de file erin gezet en het werkt. Alleen kan ik helemaal niks met de afstandsbediening. Zelfs exit werkt niet meer. Heb ik al in de conqeror.cfg gekeken en de dreammouse al op 0 en op 2 verandert. Is er een manier om toch zolang de gewone afstandsbediening hiervoor te gebruiken. mvg André. DM 7020-80gb - Div. Images - Lexar 512mb cf - DM 500+ - DM 800 - triax 78cm Astra 1,2,3,Hotbird - LG 42" PLASMA (1080)
martjeB Geplaatst: 22 maart 2008 Geplaatst: 22 maart 2008 volgens mij niet. Ik gebruik een pronto ab met ingelezen codes voor het dreambox keyboard. Exit moet je doen door het venster te sluiten, zoals bij windows. Met mijn pronto schiet de muis over het scherm en ben ik minuten bezig om op de juiste positie te stoppen. Voor mij niet werkbaar dus. In theorie zou je met een JP1 kabel, de keyboard functies in je dreambox ab kunnen proggen. Bijv. onder shift-dream Gtz. Martje B
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen