Ga naar inhoud


abcom ipbox 250s, hoe nieuwe firmware flashen ? handleiding iemand ?


aranco

Aanbevolen berichten


Origineel bericht van: cejean
serieel met flashtools en op de site is tot in de details te lezen hoe je dat moet doen
Wel even wat moeite voor doen smile


Ok, bedankt ik heb denk ik alles gevonden wat ik nodig heb.
Maar die seriele kabel is dit een rechte seriele of een nulmodem.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok, ik heb hem geflasht met HL 2.17 250sPAL_serial_kernel.img van denktenk. Nu is het zo als ik een reboot doe en de box start op geeft ie knipperend in het display aan PAn1 of PRn1 en verder kan ik niets met de box doen.

Is dit een teken dat ik een kanaallijst moet zetten of is dit iets anders. Wie kan mij hiermee helpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: aranco
Ok, ik heb hem geflasht met HL 2.17 250sPAL_serial_kernel.img van denktenk. Nu is het zo als ik een reboot doe en de box start op geeft ie knipperend in het display aan PAn1 of PRn1 en verder kan ik niets met de box doen.
Is dit een teken dat ik een kanaallijst moet zetten of is dit iets anders. Wie kan mij hiermee helpen.


Ik heb nu een gemini 4.00 image( deze is voor een dreambox, maar hij werkt tot nu toe) in de box geladen en het ziet er na uit dat alles goed is.
Alleen kan ik via internet niet in de box komen de inlog is niet goed, maar deze vraag kan ik misschien beter bij de dreambox sectie vragen, dus bij deze kan gesloten worden.
Iedereen bedankt voor hun ideen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

@ aranco,

Als je een stabile image erop wil zet dan de nieuwste ABcom image er eens op.

 

Ik zou als ik jou was eens gaan "spitten" op de site van denkdenk. Daar is alle info te halen en hoef je niet perse op de db rubriek te kijken.

Is natuurlijk wel interresant! smile

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: cejean
@ aranco,
Als je een stabile image erop wil zet dan de nieuwste ABcom image er eens op.

Ik zou als ik jou was eens gaan "spitten" op de site van denkdenk. Daar is alle info te halen.


Dit heb ik al gedaan en mijn probleem is inmiddels opgelost, doordat ik de dhcp aan had staan veranderde het ip van de box iedere keer en zodoende dat ik er niet in kon komen.
Maar in ieder geval bedankt voor de oplossingen. Alleen ben ik niet z'n ster in Engels dus vandaar ik wat moeite op de site van denktenk heb.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...