Ga naar inhoud


Pioneer en ORF


Gast

Aanbevolen berichten


Ah, die ken ik wel.<BR>Ik ben leverancier van onder andere Pioneer Seca ontvangers maar dit even terzijde.<BR>Ik denk dat Orf in Irdeto gecodeerd is normaal maar dat ze toevallig FTA uitzonden.<BR>Of andersom kan ook.<BR>Maar ik kan het ook mis hebben maar dan heb ik er geen verklaring voor.<BR>Ik kan het eventueel wel even nazoeken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt als een bus mdrz.<BR>ORF is enkel in irdeto te ontvangen.<BR>Met de pioneer(enkel een seca en fta)is dit helaas niet mogelijk.ORF wat een korte tijd vrij te ontvangen.In testfase doet men dat wel eens.Maar eens getest ... deurtje toe.<BR>Ik hoop dat je hier wat aan hebt.<BR>Groeten Belhack<BR> wink.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

De serieële en paralelle connectoren kun je met je computer verbinden waarmee je met speciale software je pioneer kan omproggen.<BR>Ook kun je je ontvanger met een telefoonlijn verbinden tbv ppv.<P>En er zit zelfs een connector op om doormiddel van een coaxkabel de lnb van je schotel te verbinden en je kan zelfs je audioset aansluiten!<BR>Bovendien kun je doormiddel van de scart connectoren zelfs beeld op je tv toveren waarbij het kijkplezier flink bevorderd word!<BR>:-) (geintje)<BR>Als je een handleiding nodig hebt kan ik je die eventueel wel mailen.<P>Met de pioneer kun je voornamelijk in seca gecodeerde tv stations ontvangen en dat was het eigenlijk wel.<BR>Voor de rest geen spannende ontvanger maar wel 1 van de betere op het gebied van seca ontvangers. (tenminste weinig storingen met deze ontvangers)<BR>Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hartelijk dank voor de info<BR>Ik zou graag een beschrijving willen hebben.<BR>En natuurlijk software om mee tespelen.<BR>En ik ben dus belazerd door de winkel, ze zijden dat deze ontvanger de toekost had<BR>stuur maar wat je hebt.<P>g.l.eijsink@chello.nl<P>groetjes Léon.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je bij de aankoop van deze ontvanger geen handleiding gekregen? Wel vreemd het hoort in de doos te liggen.<BR>De software die ik heb is dezelfde als die er nu in je ontvanger zit.<BR>Die dient alleen ter reparatie van het toestel in het geval dat ie zijn software is verloren door wat voor reden dan ook.<BR>Daar zul je helaas niet veel aan hebben.<BR>Helaas heb ik geen speciale software o.i.d.(was het maar waar!)<BR>De ontvanger is inderdaad het laatste snufje op het gebied van satelliet ontvangst.(seca dus)<BR>Goed verkooppraatje totdat er in de toekomst weer iets anders komt.<BR>Dan is het niet meer de ontvanger van de toekomt :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

De sortware die hier in zit is 14 en hoorde van iemand dat 15 er ook was.<BR>Voor de rest wel tevreden over de ontvanger alleen jammer dat ORF het voor mij niet meer doet<BR>Her boekje heb ik natuurlijk wel maar ik dacht even dat iets meer had als het standaard boekje.<P>Groetjes Leon

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou leon maak je maar geen zorgen de orf die jij bedoelt doet het voor niemand meer,die zijn namelijk na wat strubbbelingen uit het pakket gestapt,ze zijn dus gestopt wat fta betreft,ze zijn wel irdeto te ontvangen al weet ik niet of dat dezelfde orf is,ik kijk dat orf eigenlijk haast nooit,in het irdeto pakket zit orf 1 en 2 en dan orf o en orf e,<BR>heel raar maar bij mij doet orf 1 het wel,orf 2 en de orfen met de letters doen het niet.Wat ik op orf 1 wel eens zie zijn veel wintersporten zoals skieen,als je daarin geinteresserd bent,dan begrijp dat je best wel baalt,sparen en toch weer een irdeto erbij,want ook dat blijft toch best interesant,vooral premiere een pakket wat ik wel abbogeld waard vindt,een erg mooi pakket met veel voetbal,mijn enigste hoop is dat premiere uiteindelijk met alles ,ook films de orginele taal gaan meezenden zoals op cinedom 1.Misschien dat canal dig*taal uiteindelijk ook eens met zo`n pakket tegen een redelijke prijs komt,dan heb ik er zo geld voor over(ben trouwens acht jaar lid geweest van canal dig*taal)via de kabel,maar was de herhalingen en niks vernieuwends een jaar terug helemaal beu,alleen het voetbal is nog aardig.Ik zou zeggen kijk de vrouw lief aan en kijk voor een nokia 9500,ze worden op het moment best veel aangeboden,ik<BR>zou de mijne zelfs voor tweeduizend gulden niet kwijt willen,zo`n decoder is en blijft superieur aan een philips,pioneer of nokia secadoos en blijft leuk om mee te experimenteren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

smile.gif" border="0 @Relgers<BR>Ben het wat de Nokia 9500/9200 helemaal met je eens.Maar als bij jou Orf 1 en 2 werken zouden de anderen het ook moeten doen,zij het dat op de andere alleen op gezette tijden een regionaal programma word uitgezonden.Verder worden er dan de zelfde programma's uitgezonden als op Orf2.Voorwat de codereing betreft, deze is in betacrypt en niet in irdeto.Als je Dvb 2000 in je MM hebt wordt het wel mogelijk om Orf1 en 2 te zien.Hetzelde geld eigenlijk ook voor het Premiere pakket en de Cinedome's. wink.gif" border="0smile.gif" border="0
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...