Ga naar inhoud


Strong 8000 - Philips 5816


Gast

Aanbevolen berichten

Hi,<BR>wie weet de verschillen tussen een Strong 8000 en een Philips 5816 decoder?<P>Ik heb software welke alleen op een Strong werkt, ik heb software welke alleen op een Philips werkt en ik heb software welke zowel op een philips als op een strong werkt?!??<P>Jan Sterk

Link naar reactie
Delen op andere sites


Vraagje op je vraag (ik weet het antwoord niet want ik heb zo'n Phillips. Over welke software heb je het eigenlijk. Ik dacht dat er geen software voor de Phillips verkrijgbaar was?

Link naar reactie
Delen op andere sites

dir probleem heb ik ook soms met verschiilende hex files <BR>Sommige werken op de Humax en nokia 9302 Prima en op de Philips 5816 niet <BR>Kan iemand van de van gevorderde mensen hier misschien wat over zeggen ????<BR>en is er ergens wat info te vinden over het codeer systeem SECA <BR>Dus waar nou precies de PPUA en 0C 0D0E en de PBM voor dienen <BR>ZO heb ik een keer een hex file gehad van de eprom die op een nokia 9302 wel werkte en op een philips niet< heb toen de PBM van een andere hex file gebruikt die eerder wel op een PH werkte (toen werkte het wel <BR>Kan iemand me zeggen waar ik hier iets over kan vinden??<BR>alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik het goed begrepen heb, zijn de 0c, 0d en 0e de key's voor de lopende en de volgende maand.<BR>Verder is mijn kennis helaas (nog?) niet.<BR>Ook ik ben wel benieuwd naar een goed antwoord op deze vragen.<BR>Voor wat betreft de hexfiles: op mijn philips heb ik nog geen problemen gehad met deze files die ik uit de downloadzone heb gehaald :

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...