Ga naar inhoud

[7025+] blijft hangen bij het opstarten

Aanbevolen berichten

Gast pandabeer
Geplaatst:

wie kan me helpen. deze week had ik dreambox geprogrammeerd om een tv serie op te nemen. Ergens hierbij is iets fout gegaan en is de box vastgelopen. Nu heb ik geprobeerd om via dreamup een nieuwe image erop te zetten ( gemini ). Dit verliep helemaal zonder problemen. Laatste melding dreambox is flashing from it's memory en daarna gaf dreamup de melding dat flashen succesvol gelukt was. Ik de dreambox losgemaakt van de computer en aangesloten op de tv maar nu blijft hij bij het opstarten hangen.

Op het display verschijnt de tekst "dream multimedia" en een voorgangsbalkje deze blijft steken op het eerste gedeelte.

Wie kan me voorthelpen..!

Geplaatst:

Ik flash altijd via het netwerk als dit nodig is, kun je misschien ook eens proberen?

~~Rytec Team~~

VU+DUO OpenPli-TVV-Pana TH42-PV700

VUSolo,DM7025+,DM500

*Pli/Rytec EPG POWERED*

Gast pandabeer
Geplaatst:

ja maar omdat hij niet meer fatsoenlijk opstart is de dreambox niet meer zichtbaar in het netwerk.

Geplaatst:

Is een 7025 ook al te flashen met dreamup?

Ik flash de box via de webinterface, onderste knop dus ingedrukt houden en de spanning erop zetten.

IP adres uitlezen in het display en via de webbrowser de zaak flashen.

Pli Core Member

Gast bertje_beton43
Geplaatst:

ja hoor. doe het ook altijd met dreamup. werkt altijd. ook met DHCP ect

Geplaatst:

En wat gebeurd er als je die knop vasthoud voor het opstarten, om opnieuw te flashen?

Dan moet ie een IP adres op het LCD geven.

Ik flash daarna altijd via de webinterface; IP adres invoeren en je kan flashen.

Todays dummy is tomorrows expert!
Geplaatst:

misschien bedoeld ie dat wanneer hij de box start (middels de webinterface) hij geen ip adres toegewezen krijgt omdat het netwerk hem niet "ziet". Zolang de DB geen ip krijgt, valt er volgens mij niets te flashen via de webinterface.

2 Ex relaties: Topfield 4000pvr en Dreambox 7025+

Huidige vriendinnen: Vu+ duo en OpenPli

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen