joop001 Geplaatst: 13 maart 2008 Geplaatst: 13 maart 2008 Hallo allemaal, Wellicht is dit een domme/onnozel of voorbarige vraag maar weet iemand al of op de DM800 cccam zal gaan werken? Ik vraag dit omdat ik mag/moet kiezen tussen de Kathrein 910 en de DM800. Alvast bedankt voor een reactie. Groeten Joop
Gast NDS4Ever Geplaatst: 13 maart 2008 Geplaatst: 13 maart 2008 Het werkt op een DMM7025 (Enigma2). DMM800 loopt ook op Enigma2, dus waarom zou cccam niet op een DMM800 lopen !?
tfh Geplaatst: 13 maart 2008 Geplaatst: 13 maart 2008 Origineel bericht van: NDS4Ever Het werkt op een DMM7025 (Enigma2). DMM800 loopt ook op Enigma2, dus waarom zou cccam niet op een DMM800 lopen !? Omdat de CPU die in de DM800 zit wellicht een andere binary nodig heeft? De source is niet beschikbaar, dus je kan hem niet zelf compileren, dus... we zijn afhankelijk van de developer(s) die een binary voor de DM800/DM8000 gaan maken (of niet)
Littlesat Geplaatst: 14 maart 2008 Geplaatst: 14 maart 2008 Voor CCcam maak ik me hier niet zoveel zorgen voor. Die maken wel een binary voor de DM800 en de DM8000. Voor de gboxers wordt dit een andere zaak. Daar is het echt afw88... Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
MagicOnline Geplaatst: 14 maart 2008 Geplaatst: 14 maart 2008 Origineel bericht van: Littlesat Voor de gboxers wordt dit een andere zaak. Daar is het echt afw88... Volgens mij is de ontwikkeling van Gbox al helemaal gestopt, hopelijk vlot de ontwikkeling van Mbox een beetje. Mbox ziet er uit als een waardige opvolger... heb er echter al even niets meer over gehoord. CDS: Wij bieden goede beeldkwaliteit, dat u geen goed beeld heeft ligt niet aan onze bandbreedte.
Littlesat Geplaatst: 14 maart 2008 Geplaatst: 14 maart 2008 Mbox is een een ontwikkeling van rudream... verwacht daar dus ook niet veel public releases van... Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
JBnl Geplaatst: 14 maart 2008 Geplaatst: 14 maart 2008 Zolang beide boxen er nog niet zijn is het gewoon een kwestie van afwachten.... groeten,JBnl
Littlesat Geplaatst: 14 maart 2008 Geplaatst: 14 maart 2008 Toch kun je er al rekening mee houden dat gbox op de nieuwe boxen lastig gaat worden... Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
dream-on Geplaatst: 14 maart 2008 Geplaatst: 14 maart 2008 De makers van Cccam werken erg nauw samen met dreammultimedia. ik zou haast durven zeggen dat het dezelfde personen zijn. Ik heb al vaker gelezen op diverse forums dat dreammultimedia een grote rol speelt in CCcam Dus ga er maar van uit dat CCcam ook op de dm800 en straks op de 8000 gaat werken. Vu duo2 met pli
Littlesat Geplaatst: 14 maart 2008 Geplaatst: 14 maart 2008 Dream-on, Hoe kom je aan die wijsheid???? Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
tfh Geplaatst: 14 maart 2008 Geplaatst: 14 maart 2008 Origineel bericht van: dream-on De makers van Cccam werken erg nauw samen met dreammultimedia. ik zou haast durven zeggen dat het dezelfde personen zijn. Ik heb al vaker gelezen op diverse forums dat dreammultimedia een grote rol speelt in CCcam Dus ga er maar van uit dat CCcam ook op de dm800 en straks op de 8000 gaat werken. Ik kan me dit haast niet voorstellen, daar ze zich dan op behoorlijk glad ijs zouden bevinden... Overigens WEET ik dat dit verhaal niet klopt, dus
xilorp Geplaatst: 14 maart 2008 Geplaatst: 14 maart 2008 Origineel bericht van: dream-on De makers van Cccam werken erg nauw samen met dreammultimedia. ik zou haast durven zeggen dat het dezelfde personen zijn. Ik heb al vaker gelezen op diverse forums dat dreammultimedia een grote rol speelt in CCcam Dus ga er maar van uit dat CCcam ook op de dm800 en straks op de 8000 gaat werken. Hahahahahahahahahahahahaha sorry dat ik ff lach..... Dreambox 500c, 8000ss/cc, Nokia DboxII, VU+DUO Wavefrontier T90, 10 dual lnb`s, Microclient PLi Image
Ron Geplaatst: 14 maart 2008 Geplaatst: 14 maart 2008 Dit is weer zo'n vrij zinloze discussie. DM7025 = MIPS/ENIGMA2 DM800 = MIPS/ENIGMA2 Met een beetje geluk gaat het gewoon werken, maar dat zullen we pas zeker weten als iemand het gestest heeft en dat kan nog niet. Ron
Miro Geplaatst: 14 maart 2008 Geplaatst: 14 maart 2008 Mbox is niet een ontwikkeling van rudream. Aan deze emu wordt nog steeds gewerekt. In ontwikkeling fase is niet public. Bedoeling van auteur is emu public te maken. Gr Miro
dream-on Geplaatst: 14 maart 2008 Geplaatst: 14 maart 2008 Aangezien ik al wat jaren meedraai en ook lid ben van een "backgroundforum" van een bekend duits forum heb ik deze informatie. Maargoed, lach er er maar om twijfel eraan, voor mij is het een weet, voor andere blijft het een vraag Ps. dat het dezelfde personen zijn is niet juist....heb het nog eens nagelezen. dat kwam door de taal barrière. Vu duo2 met pli
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen