MagicOnline Geplaatst: 14 maart 2008 Geplaatst: 14 maart 2008 Origineel bericht van: dream-on Aangezien ik al wat jaren meedraai en ook lid ben van een "backgroundforum" van een bekend duits forum heb ik deze informatie. Maargoed, lach er er maar om twijfel eraan, voor mij is het een weet, voor andere blijft het een vraag Ps. dat het dezelfde personen zijn is niet juist....heb het nog eens nagelezen. dat kwam door e taal barrière. Wat jij zegt klopt helemaal. Geloof mij maar dat op de dag of de dag na de release van de DM800 er een werkende CCcam is. Het zelfde geld voor de Gemini image. Waarom denk je dat de CCcam developers geweigerd hebben om een versie voor de Kathrein UFS-910 te maken en verwante boxen(officieel zonder reden) Precies je gaat je concurentie toch niet helpen! CDS: Wij bieden goede beeldkwaliteit, dat u geen goed beeld heeft ligt niet aan onze bandbreedte.
Gast NDS4Ever Geplaatst: 14 maart 2008 Geplaatst: 14 maart 2008 Volgens mij heb ik in een ander topic gelezen dat er al een werkend Gemini Image voor de DM800 op de plank ligt. Als het werkt dan werkt blue-panel ook en cccam is dan te downloaden (normaal gesproken dan);.
joop001 Geplaatst: 14 maart 2008 Auteur Geplaatst: 14 maart 2008 Iedereen bedankt voor de reactie's. wat ik begrijp is dat het een questie van afwachten is. Groeten Joop
johnwillem Geplaatst: 14 maart 2008 Geplaatst: 14 maart 2008 Voor dat er een hd onvanger komt van dream, is cccam al verouderd Ik kan me herinneren dat 2 jaar geleden deze discussie ook al gaande was. laten ze eerst maar eens een hd ontvanger op de markt brengen Groetjes johnwillem Dreambox 500s jade3 voor op de camping Dreambox 8000 open PLI VU+ DUO open PLI
Gast WanWizard Geplaatst: 14 maart 2008 Geplaatst: 14 maart 2008 Origineel bericht van: NDS4Ever Volgens mij heb ik in een ander topic gelezen dat er al een werkend Gemini Image voor de DM800 op de plank ligt. De noodzakelijke aanpassingen daarvoor zijn gewoon in CVS gepubliceerd. En dus zullen er wel meer een image op de plank hebben liggen...
Gast NDS4Ever Geplaatst: 15 maart 2008 Geplaatst: 15 maart 2008 Origineel bericht van: johnwillem Voor dat er een hd onvanger komt van dream, is cccam al verouderd Ik kan me herinneren dat 2 jaar geleden deze discussie ook al gaande was. laten ze eerst maar eens een hd ontvanger op de markt brengen Groetjes johnwillem Pfffffffffffffffff! zeg dan niks! Bewaar je commentaar voor als de box er is en jij als eerste er een koopt en ons allemaal je ervaringen verteld.
Littlesat Geplaatst: 15 maart 2008 Geplaatst: 15 maart 2008 Iedereen kan nu zelfs zijn eigen image maken voor de DM800. De software sources staan momenteel gewoon al op CVS... Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
deeejeee Geplaatst: 15 maart 2008 Geplaatst: 15 maart 2008 Origineel bericht van: JBnl cc-cam werkt ook op de reelbox. Dat klopt, maar er is geen CCcam bin voor de Reelbox. Het werkt via een Newcamd hack in samen werking met de Sc-plugin. Er is dus totaal geen suport van de CCcam developers aan te pas gekomen! DM8000 ruDREAM Infinity X
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen