Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Origineel bericht van: dream-on
Aangezien ik al wat jaren meedraai en ook lid ben van een "backgroundforum" van een bekend duits forum heb ik deze informatie. Maargoed, lach er er maar om twijfel eraan, voor mij is het een weet, voor andere blijft het een vraag smile

Ps. dat het dezelfde personen zijn is niet juist....heb het nog eens nagelezen. dat kwam door e taal barrière.

Wat jij zegt klopt helemaal.
Geloof mij maar dat op de dag of de dag na de release van de DM800 er een werkende CCcam is.
Het zelfde geld voor de Gemini image.

Waarom denk je dat de CCcam developers geweigerd hebben om een versie voor de Kathrein UFS-910 te maken en verwante boxen(officieel zonder reden)
Precies je gaat je concurentie toch niet helpen!

CDS: Wij bieden goede beeldkwaliteit, dat u geen goed beeld heeft ligt niet aan onze bandbreedte.

Gast NDS4Ever
Geplaatst:

Volgens mij heb ik in een ander topic gelezen dat er al een werkend Gemini Image voor de DM800 op de plank ligt. Als het werkt dan werkt blue-panel ook en cccam is dan te downloaden (normaal gesproken dan);.

Geplaatst:

Voor dat er een hd onvanger komt van dream, is cccam al verouderd

Ik kan me herinneren dat 2 jaar geleden deze discussie ook al

gaande was.

laten ze eerst maar eens een hd ontvanger op de markt brengen

Groetjes johnwillem

Dreambox 500s jade3 voor op de camping

Dreambox 8000 open PLI

VU+ DUO open PLI

Gast WanWizard
Geplaatst:
Origineel bericht van: NDS4Ever
Volgens mij heb ik in een ander topic gelezen dat er al een werkend Gemini Image voor de DM800 op de plank ligt.

De noodzakelijke aanpassingen daarvoor zijn gewoon in CVS gepubliceerd. En dus zullen er wel meer een image op de plank hebben liggen... :D
Gast NDS4Ever
Geplaatst:
Origineel bericht van: johnwillem
Voor dat er een hd onvanger komt van dream, is cccam al verouderd
Ik kan me herinneren dat 2 jaar geleden deze discussie ook al
gaande was.
laten ze eerst maar eens een hd ontvanger op de markt brengen

Groetjes johnwillem

Pfffffffffffffffff! frown zeg dan niks! Bewaar je commentaar voor als de box er is en jij als eerste er een koopt en ons allemaal je ervaringen verteld.
Geplaatst:

Iedereen kan nu zelfs zijn eigen image maken voor de DM800. De software sources staan momenteel gewoon al op CVS...

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Geplaatst:
Origineel bericht van: JBnl
cc-cam werkt ook op de reelbox.

Dat klopt, maar er is geen CCcam bin voor de Reelbox. Het werkt via een Newcamd hack in samen werking met de Sc-plugin. Er is dus totaal geen suport van de CCcam developers aan te pas gekomen!

DM8000 ruDREAM Infinity X

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen