Ga naar inhoud


Anelloog


Gast

Aanbevolen berichten


Analoog is er nog heel wat te beleven , zeker als je draaibaar hebt.<BR>Een analoge ontvanger kost echt niet veel meer of je vindt altijd wel een 2de hands voor een zeer zacht prijsje.Het schakelen tussen de 2 ontvangers kan je doen dmv een ana/dige schakelaar of je kan een lnbf nemen met 2 uitgangen.In het laatste geval kan je dan zowel annaloog als digitaal tergelijkertijd kijken/opnemen.<BR>Dus mijn conclusie:voor weinig geld kijk je ook nog annaloog erbij.Een aanraden voor de echte hobby fanaat.<BR>Met de beste groeten<BR>Belhack. wink.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik bezit zelf een Echostar ad3000ip-Via,die zowel digitaal als analooge ontvangst mogelijk maakt, en ik moet zeggen dat ik het analoge gedeelte alleen voor de fijnafstelling van de schotel gebruik.<BR>Een heel enkele keer wil ik wel eens analoog zappen maar ik gebruik voornamelijk het digitale gedeelte.<BR>Analoog valt er genoeg te zien maar die stations vind je tegenwoordig ook digitaal.<BR>Maar voor 50 gulden heb je een prima analoge ontvanger waar je meer mee kan doen dan alleen satelliet kijken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...