Ga naar inhoud


[DarkBox HD 2008] Ervaringen gevraagd.


sattekop

Aanbevolen berichten

Heeft iemand zich al in deze nieuwe box verdiept.

Lijkt dat via UK deze box nu op de markt is gekomen en voor een erg goed prijs en met veel goede support gaat concureren met Dreambox (vooral de HD die nog steeds niet uit schijnt te zijn), TM, Humax, etc.

Benieuwd naar experts visie en of ik hem op mijn lijstje moet zetten om te kopen.

Kathi 910

Multytenne (19.2, 23.5, 28.2, 13 E)

Philips 9000 series (37pfl9632d_10) met ambilight (37 inch): full HD

WD TV Live (vervangt Philips SL300 (stream van PC to TV)

Humax 5400 (buiten gebruik)

Link naar reactie
Delen op andere sites


Waarom je denkt dat het een concurent van de Dreambox wordt is me een raadsel, de Darkbox is een simpel emu ontvangertje die HD beelden kan decoderen.

Ze zijn een week geleden begonnen met het uitleveren van de box of er hier mensen zijn die hem al hebben weet ik niet vermoedelijk niet.

 

En ja was ook wel geintresseerd in de box omdat hij zou kunnen blindscannen 4-2-2 feeds zou kunnen weergeven en opnemen op een externe harddisk.

Hij is uitgeleverd zonder dat dat werkt of dat nog goed komt durf ik niet te zeggen, er is al iemand die nog even tijd geeft voor een "fix" van de 4-2-2 feeds anders stuurt hij hem terug.

Gisteren nog eens bijgelezen op het forum van de box de vragen die nu gesteld worden zijn allemaal instellings vragen, en mijn belangstelling voor de box is helemaal over. smile

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...