Ga naar inhoud


philips


Gast

Aanbevolen berichten

is het mogelijk om de k kanalen en taquila kanalen op een philips ontvanger te zien.<BR>ik weet niet precies het type maar wil graag weten of het uberhaupt mogelijk is?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hi,<P>Is zeker wel mogelijk heb dit in het verleden ook altijd gehad. Laatste tijd begin 2001 lukt het niet meer. Ergens heb ik gelezen dat Taquilla vreemd signaal uitzend, weet echter niet wat hieraan te doen is.<P> read.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het enige is Spaanse software laden, maar dan is je ontvanger dus spaans en je epg werkt ook niet meer! Gewoon 2 maanden wachten, dan zend C+ NL dezefde films ook 2.000.000 keer uit!<P>Gr NL sleep.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,<P>Zolang landcodes met een originele pluz software staat geaktiveerd is nixs mogelijk:<BR>nieuwe hack soft geeft solution......<BR>Wait... en by happy....<P><BR>Pientje.. smile.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee je kan geen T en K meer kijken om de philips dit komt omdat de philips eigenlijk een Dutch Box is canal+ heeft er ongeveer 3 maanden geleden landcodes ingezet <BR>(ik vraag dit af of dit wel mog maar okee)<BR>de smartslot 2 is nu voor T & K het is een beetje een prepaid verhaal gewoorden je zou bijvoorbeeld in spanje een kaartje met tegoed kunnen halen en kan je naar een film kijken elke keer gaat er dat tegoed af omdat dit een Dutch box is kan dit dus niet en een kraak is er ook nog niet ze zijn er wel mee bezig heb geduld....

Link naar reactie
Delen op andere sites

@[=DES=]Th@King, het zit toch net even iets anders in mekaar dan dat jij hier uitlegt!<P>Alle standaard SECA ontvangers (met mediagard software) hebben 'n landen/regio code, deze zit er overigens altijd al in en is echt niet door C+ erin geblazen via 'n 'illegale' software update.<P>Een paar maanden geleden is provider 'Palco' (later volgden de rest) begonnen om deze landen/regio code te gaan gebruiken om de ontvanger te identificeren, dit moesten ze ook wel doen vanwege de uitzendrechten. Veel mensen dachten dat de providers dit deden om de illegale kaarten uit te bannen maar dat is dus niet zo. De uitzendrechten verbieden het eenvoudig weg om buiten het land van uitzending de programma's/films te kunnen ontvangen/bekijken!<P>Als je nu met zo'n standaard SECA (mediagard) ontvanger zapt naar zo'n PPV (Pay Per View) provider dan wordt eerst door 'n meegezonden stream op dat kanaal geverifieerd of je over de juiste landen/regio code beschikt om vervolgens de kaart aan te spreken voor de juiste key's.<BR>Dus met andere woorden, je kunt alle juiste key's nog zo mooi op de kaart hebben staan als je niet over de juiste landen/regio code beschikt blijft het beeld gewoon zwart! <P>De tweede insteekopening in de ontvanger is bedoeld voor de toekomst. Hierin kun je bijv. 'n creditcard steken die wanneer jij 'n film wilt zien automatisch het bedrag afboekt.<BR>Dit lijkt mij overigens nog ver weg, want wie zal gezien het verleden en de geboden service van C+ nog het lef hebben om geld van je creditcard af te laten boeken door hen!!! Dat is toch vragen om problemen.<P>Een oplossing zou het patchen van je ontvanger met de Spaanse versie kunnen zijn, maar ik ben hier toch wat voorzichtig mee. Aangezien niet alle Philips ontvangers de zelfde processor hebben. Zo heeft de Spaanse versie van de Philips 7071 'n heel andere processor dan onze Hollandse tegenhanger!<P>En ik heb ook al wat verhalen behoord van mensen die op deze mannier hun ontvanger 'naar de laatste rustplaats' hebben gebracht!!! Dus als jij het van plan bent te doen houd dan het bovenstaande ingedachte.<P>Een echte uitkomst is als er nieuwe software uitkomt bijv. zoiets als DVB2000 maar dan toegeschreven naar de standaard SECA ontvangers met 'Mediagard' software.<P>Dus om de zaak even samen te vatten: Het is op dit moment niet mogelijk om de PPV kanalen van Kiosk, Taquila en Palco te bekijken met de standaard SECA (mediagard) ontvangers!!!<P>Ik hoop dat het iedereen nu wat duidelijker is omtrent deze materie!<P>Greetings,<BR> <BR><B>Redcat</B>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb met suc6 volgens onderstaande aanwijzingen en link de boel hies spaans gemaakt alles werkt behalve de epg niet meer, maar het is het een of het ander.....<BR>Het is helaas in het engels, maar er moet toch uit te komen zijn.<P><BR>Suc6 Dennis<P>Be careful with the above poll, because there are a lot of people with their decos died and they have not voted.<P>Before you start to program the firmware you must take some cautions:<P>1.- First of all you need to read your original flash (with Bonny's Secaboxer) and search for string DSX on it. Here you will see the correct firmware you need (6071 or 6072). You can download the firmwares and all apps from here: <A HREF="http://pub56.ezboard.com/fwebshidartafrm4.showMessage?topicID=8.topic" TARGET=_blank>http://pub56.ezboard.com/fwebshidartafrm4.showMessage?topicID=8.topic</A> <P>2.- You need to copy the flash.bin and eeprom.bin files (with exactly this name) to the Serial.exe folder.<P>3.- The eeprom does not need to be programmed, only flash.<P>4.- Start SERIAL.EXE (v0.55)<P>5.- Select Option 0 if you use another COM port (default is COM2).<P>6.- Select Option 1 to enter in -SE- mode.<P>7.- Select option 2 to change comm speed (select option 5 = 115200)<P>8.- Select Option 3 to start programming the firmware.<P>9.- If you have errors on some blocks, you can use option 9 to program individual blocks.<P>10.- When all blocks are ok (except block 18 on some decos, because its write protection), verify them with option 6 (all blocks) or option 10 (individual blocks). This step is VERY IMPORTANT. If you get errors verifying some blocks you must program those blocks again.<P>11.- When all blocks are verified ok, you can select option 4 to exit service mode.<P>Some decos have AMD flash and you will receive a "Flash is wrong type" error. With option 12 you can change to AMD flashes.<P>While decos is in service mode, you can restart the computer and start again (if you have some problems or your PC hangs). This time do not select option 1 because you are already in service mode.<P>This is a very dangerous process, so be careful.<P>Best Regards and good luck!<BR> shocked.gif" border="0shocked.gif" border="0shocked.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

sorry ik had me even vergist.<BR>de vraag was achteraf wel moeilijk, maar niet TE moeilijk.<BR>want anders had ik hem niet eens kunnen formuleren. tongue.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...