Ga naar inhoud


philips FTR 9965/12 defect


teofiles

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, ik heb hier een plasma tv philips FTR 9965/12 die opeens uitviel.

als ik hem aanzet hoor ik twee tikken (relais)30 seconden later vallen die weer uit, heeft iemand dat probleem ook gehad? en is er een schema voor?

Ik ben tv monteur dus enige kennis qua elektronica heb ik wel alleen wat plasma betreft is die nul, ik ben nog gedeeltelijk uit de buizen tijd.

 

Een vriendelijke groet

Dreambox 800HD/ dreambox 800SE- V-BOX II Positioner Schotel Channelmaster 1.20m draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites


brandt de st/by led wel,of knippert deze rood-orange ?zo ja dan zit de fout in de selector switch en is de 3,3v weg.er zit hiervoor een zekering gemonteerd (pot model zekering van 400 ma)op positie nr 1800.

zet hiervoor maar een 500 ma zekering ervoor terug

lukt het niet om deze zekering te vinden,trek dan de bovenkap er af en maak even een foto van de bovenzijde.

post-1271-1318259681,8876_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Steve,

Bedankt voor je reactie

De led werkt normaal, als ik hem aanzet is hij rood daarna gaat hij van oranje naar groen daar blijft hij op tot na ongeveer 30 seconde dan wordt hij weer rood.

in het scherm hoor je bij het aanzetten 2 relais klikken en na ongeveer 10 seconden klikken ze weer uit.

Dreambox 800HD/ dreambox 800SE- V-BOX II Positioner Schotel Channelmaster 1.20m draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had het eerst over die tuner maar daar is niets mis mee, het is het scherm ik heb de voorkant in folie en kon de led niet goed zien .

het scherm wil niet aan, je hoort bij het aanzetten een klik van de 2 relais die op de voeding zitten en na 10 sec hoort je ze één voor één weer uitgaan en verders gebeurt er niets alle zekeringen op de voeding zijn heel.

 

Dreambox 800HD/ dreambox 800SE- V-BOX II Positioner Schotel Channelmaster 1.20m draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...