Ga naar inhoud


Problemen met ontvangst.


Gast

Aanbevolen berichten

Wie kan mij verder helpen ik kijk graag naar feeds op eut w2 zoals voetbal op vtm maar ik ontvang die heel even en dan gaat mijn beeld op zwart hoe zou dat komen.<BR>Alvast bedankt Junior.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hi Junior,aan de afmeting van de schotel ligt het in iedergeval niet ,k'heb hier maar een schotel van 1m. en ontvang alles probleemloos.Waar het dan wel aan ligt,ik zou het niet weten,ik zal hier en daar eens vragen als ik meer te weten kom hoor je het.<P> greetings goto.

compu's leuke dingen,had ik er maar meer verstand van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Junior<P>Je zou toch wat meer details moeten geven. Zoals 'goto' schrijft, aan je schotel kan het niet liggen, anders zou je niets ontvangen. Als je zapt, komt dan even het beeld terug? Heb je dat op andere kanalen ook?<BR>Heel waarschijnlijk heb je een draaibare schotel, mogelijk is de coax beschadigd of zit die los in de F-connector (let vooral op het massa contact), of oxidatie ... ga die kant eens opkijken.<P>Mvg,<BR>SatMan rolleyes.gif" border="0<p>[ 15-02-2001: Message edited by: SatMan ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het alleen bij de enex feeds, ergens anders heb ik het niet daar ik graag de belgische competie volg vind het jammer dat ik deze probleem heb als ik mijn d-box aansluit heb ik beeld.<BR>Ik heb mijn settings van internet afgehaald bij de Nederlandse site.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo <P>Het probleem kan liggen in de instelling van je schotel en het kopje wat je gebruikt. Als je voor de schotel staat en op de achterkant van je lnb kijkt draai deze dan 1 graad naar rechts. In de meeste gevallen is dit het probleem vooral bij draaibare sytemen komt het nog weleens voor.<P>Groetjes <BR>Avalon<P>News & Information<p>[ 16-02-2001: Message edited by: Avalon ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...