Ga naar inhoud


Mijn laatste bericht hier


cobes

Aanbevolen berichten

nou nou nou wat een kritiek weer allemaal.

 

als iemand geen zin meer heeft om te posten/lezen dan kan dat, Cobes zal er z'n redenen voor hebben en die respecteer ik.

Het afzeiken respecteer ik met mindere mate, wij voeren nl. een dergelijk beleid omdat in het verleden is gebleken dat het niet anders kan op sat4all.

er zijn natuurlijk altijd lieden die het beter weten hoe het anders zou moeten maar blijkbaar brandt het niet zo erg want suggesties zie ik in ons mod-forum nooit voorbij zeilen, suggesties afkomstig van leden.

 

informatievergaring beperkt zich heus niet alleen tot sat4all, dat zou niet best wezen, laten we eerlijk zijn echter nogmaals, wij voeren ons eigen beleid waarvoor iedereen z'n akkoord geeft tijdens z'n registratie. als iemand zich daar niet mee kan vinden is z'n goed recht, ik voel me ook niet overal thuis.

 

beslissingen die wij nemen, nemen we (afhankelijk van "het probleem") samen als administrator en moderator team. neem van mij aan dat Toxic[Q] de meeste beslissingen niet alleen neemt. Vaak voert hij ze wel uit, simpelweg omdat hij (net als mij trouwens) bijna op sat4all woont smile

 

Kritische leden hou je altijd, helemaal geen probleem overigens. Wij vinden het echter niet fair dat er afgezeken wordt openlijk via het board. Als iemand ergens een mening over heeft, laat het ons weten en we behandelen het ten alle tijden, gegrond of niet gegrond.

 

Om een lang verhaal kort te maken:

 

ik wens Cobes het allerbeste mocht z'n besluit vast staan sat4all niet meer te willen bezoeken.

ik sluit tevens deze draad, lijkt me duidelijk waarom ...

 

 

 

Ome Merde

deze ruimte is te huur
Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...