Ga naar inhoud


Ben op zoek naar software voor Philips DST5816


Gast

Aanbevolen berichten

Hoi medeschotelbezitters,<P>ik ben op zoek naar nieuwe software voor de Philips seca ontvanger DST 5816.<BR>Of is er geen hogere versie dan 4?<BR>Wie o Wie kan me aan de gang helpen?<BR>Ik heb als eens rond gekeken bij de philips / Bakker webpagina, maar niets te vinden.<P><BR>Groetjes hobbybob. <P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hallo,<P>Zie jou vraag,momenteel zoek ik ook software voor deze ontvanger,ik heb problemen met deze ontvanger.<P>Mocht jij wat vinden of ik dan stuur ik wel een "meeltje".<P>groetjes, bommeltje.<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

"hobbybob" <BR>ik zit met een probleempje,<BR>die sr7(7)800 die ik van jouw heb, weer eens aan het net gesloten te hebben, kan ik niet meer in het hoofdmenu komen, nu moet daar een masterkey voor zijn die in het manual moet staan op de laatste pag. laat die er nou net niet aan zitten.<BR>kun jij me daar aan helpen <BR>(p.s. werkt de programmer al!)<BR>m.v.g. roel<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Roel je bent in de war met mijn e-mail adres , er schijnt ook iemand te zijn met de "nickname" hobbybob. Dat ben ik niet .<BR>Wat betreft de code van de Echostar , trek de lithium er ff uit.<P>Greetz Kroky<P>------------------<BR>Edited by Tech : hobbybob@gmx.net

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Roel en Tech,<P>ik vond het al zo raar.<BR>Ik kon me al niet herinneren dat ik Roel een mail gestuurd had.<BR>Maar als jullie last hebben met men naam, ik wil hem met ale plezier veranderen.<BR>Want tenslotte is het allemaal een hobby van ons het knutselen met de sat handel.<P><BR>Groetjes hobbybob. <P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 4 weken later...

Beste mensen,<P>Ik was ook opzoek naar software voor Philips DST5816, met name om onderandere kanaallijsten te kunnen bewerken met de pc, maar kon niks vinden. Nu heb ik Philips zelf gebeld en kreeg als antwoord dat er geen software gemaakt wordt voor deze ontvanger. Er zitten wel twee leuke com-poorten (serieel en paralel) op het apparaat maar helaas... Ze wisten ook niet of er in de toekomst nog iets beschikbaar komt, want ze weten nog niet of ze bij dit model blijven. <BR>Dus Philips: Let's make things work!<P>------------------<BR>MediaFreak

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

De software komt ook niet bij philips vandaan, maar Canal Digitaal. Vandaar dat men daar zegt dat er geen soft voor is ...<P>Betreft nieuwe software ... is er nog niet ... versie 4 is de laatste voor de nederlandse kastjes ... je zou eventueel de soft van de buitenlanders kunnen proberen.<BR>Heb laatst wel gelezen dat C+ binnenkort met een update komen omdat er problemen zijn met EPG en de decodering ... maar waneer precies ????<P>Voor het bewerken van de kanalen lijst is er soft beschikbaar op het board van askat ( <A HREF="http://www.thoic.com/askat" TARGET=_blank>http://www.thoic.com/askat</A> ) ... als je geluk hebt werkt het, er zijn nl 2 types van de philips (dst 5816) in omloop. Bij de één werkt het wel, de ander niet ...<P>------------------<BR>--==[ DeNnIs ]==--

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...