bonki Geplaatst: 19 maart 2008 Geplaatst: 19 maart 2008 hallo sinds gisteren heb ik een nieuwe draadloose router een netgear wpn824 nu is alles gelukt met me laptop en vaste pc maar me dreambox blijft op zwart iemand een tip voor me?????????
Gerard 76 Geplaatst: 19 maart 2008 Geplaatst: 19 maart 2008 bedoel je dat je niet meer kunt connecten via FTP? Check je netwerkinstellingen eens, wellicht heeft je DM nu een ander IP adres.
bonki Geplaatst: 19 maart 2008 Auteur Geplaatst: 19 maart 2008 sorry maar ik ben een leek op dit gebied hoe doe ik dat?
schimpie Geplaatst: 19 maart 2008 Geplaatst: 19 maart 2008 Met de Dreambox bij de netwerk-instellingen DHCP aanvinken en laten verbinden met het netwerk. Als het goed is, is er nu verbinding. Met de PC de software van de router opstarten, bij Netgear met http://www.routerlogin.com/setup.cgi?next_file=start.htm Dan naar Maintenanace en Attached Devices; daar kun je het IP-nummer van je dreambox vinden als deze aangesloten is. Dit IP-adres kun je ook bij b.v. DCC gebruiken. ---- Schimpie ---- IPTV CanalPlus + DVB-S FTA Triax 80 cm Multifeed 13 - 19,2 - 23,5 - 28 [VU+ Zero 4K UHD] {OpenPli 8.3} / Samsung 43" QLED 4K TV [Zgemma H9S UHD] {OpenPli 8.3} / Samsung 37" HD TV
bonki Geplaatst: 19 maart 2008 Auteur Geplaatst: 19 maart 2008 mensen thanks ik had dhcp aangevinkt toen kreeg ik een nieuwe ipnummer toegewezen die pakte me router gelijk zelf ff box reset gedaan en lopen thankssssssssssssssssssss
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen