Ga naar inhoud


Storing RTL Nederland


Timm1983

Aanbevolen berichten


Ja hoor hier ook op Nokia MM 9500 met Ird 2.

 

Wat zijn ze aan het doen?

Als dit de hele Pasen maar niet duurt!

 

Prettige en sneeuw vrije Pasen!

 

Keith Black

Run with the Big Boys, or stay in the porch!!

 

Echo3000IPVI, Nokia9500, Skystar2, Max 220, Primefocus 2,4 mtr. Nokia 1,2mtr. Delta Greg.55 cm+HH120, T90 Wave

And a lot of used shit!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Hallo allemaal

 

Rond de klok van 8.00u heb ik opnieuw storing op de RTL4578 zenders, sommige zenders worden als FTA gezien andere gecodeerd, maar geen beeld. Als er beeld is is het zeer blokkerig beeld, de klank is in orde, zijn er nog kijkers die hier last van hebben?

 

CDS - Nokia 9500 - IRdeto2 - +/- 75% signaalsterkte

 

Alle zenders op de RTL frequentie zijn nu FTA te bekijken, er is terug goed beeld, ik dacht al dat mijn schotel een beetje zou verwaaid zijn geweest vanacht door de regen, maar eind goed al goed!

 

cool Timm1983

Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast dbgebruiker

yep, hier hetzelfde op db600 en db500...blokkerig, maar wel goed geluid. Wachten dus totdat verholpen is...

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Moderator Johan45

 

Ja de storing is inmiddels verholpen, rond 8.45u had ik al terug beeld op de RTL transponder, de zenders waren enkele minuten FTA en daarna weer gecodeerd zoals het hoort.

 

cool Timm1983

Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

het beeld werkt wel,en de codering wordt gezien,maar na een paar seconden wordt de kaart niet meer ingelezen,dus de codering staat nog niet helemaal aan.

denk dus dat ze nog FTA zijn.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...