Ga naar inhoud


Editor Philips DST5816


Gast

Aanbevolen berichten

Is er eigenlijk al wat bekend over een editor voor de dst, of is iemand al bezig met het uitlezen van de eeprom, ik heb het moederboard bekeken en er zit een gewone smd 24c16 (16K) geheugen-ic in, het is niet meer dan logisch dat daar de instellingen en prg's weggeschreven wordt, of heeft iemand een progr. om deze eeprom te lezen, ik wil het ic er wel uithalen en er een grapper op zetten om dit te testen.<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

16K voor 999 kanalen: dit geeft omgerekend ongeveer 16 bytjes per kanaal. Moet inclusief de benaming van het kanaal zijn en dan wordt het echt aan de krappe kant. Ik heb mijn (fonkelnieuwe) 8516 pas sinds vrijdag en ben dus nog een beetje huiverig om hem open te maken. Is het mogelijk om een foto van de printplaat te maken ? <BR>Verder heb ik via via gehoord dat er een kanalen editor moet zijn die wel vaker fout gaat. Heb hem nog niet gevonden maar zodra ik iets vind....<P>Groetjes, <BR>Dreeke.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die kanalen-editor die jij verm. bedoelt is voor de duitse mediabox, deze werkt met een andere softwareversie en is niet compatibel,<BR>zelf niet geprobeerd maar op diverse site's gelezen dat dit niet mogelijk is.<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt inderdaad gelijk. Ik weet wel dat men er mee bezig is om de de 5816 te analyseren. Heb trouwens gisteren nog gehoord van de Philipswinkel dat deze ontvangers ongeloofelijk goed verkopen. Het aantal mensen die dus op een editor wachten neemt dus met de dag toe!<P>Groetjes,<BR>Dreeke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...