stefmac Geplaatst: 25 maart 2008 Geplaatst: 25 maart 2008 @Gerard 76 ben je op je teen getrapt door mijn uitspraken? Ik zeg wel degelijk WE zijn soms lui dus ik ook En kennis krijg je door veel te lezen en te proberen. Misschien kreeg je daardoor zo een antwoord van Tonskidutch En ik ben een grote fan van OoZooN en volg hem dan mooie op de voet. Nu die image van OoZooN is zeker niet traag. Misschien heb je toch iets fout gezet. En ja de manier van FNOMAMUS werkt perfect Maar als de bouwer van de image iets maakt zoals die ipkg voor zijn image. Waarom zou je die dan niet gebruiken. Heeft zo zijn voordelen je kan vb. cccam herstarten , enz. Bon ik ben ook niet van plan om er ruzie over te maken. Ik wou je gewoon zeggen hoe OoZooN zijn image voorziet van een mogelijkheid om cccam te installeren op een vrij gemakkelijke manier. Dreambox 500s-7025-8000hd
Gast WanWizard Geplaatst: 25 maart 2008 Geplaatst: 25 maart 2008 Wat vaak over het hoofd gezien wordt: de meeste wok-gluurders zijn linux analfabeten. Eerder dus een kwestie van niet weten, en niet van lui zijn. Als ik mijn vader moet uitleggen dat hij via telnet moet inloggen en een tar moet uitpakken, krijg ik als antwoord "tuurlijk. en doe er gelijk maar een zak nootjes bij..."... Dit soort mensen zijn maar al te blij dat er image makers bestaan zodat je de box vanuit je luie stoel kunt configureren. (en dat is nu eigenlijk ook al veel te moeilijk )
Gerard 76 Geplaatst: 25 maart 2008 Auteur Geplaatst: 25 maart 2008 @stefmac : Ben niet op m'n teentjes getrapt hoor maar voel me wel aangesproken. Niet persoonlijk hoor,maar omdat ik gewoon bij een groep mensen hoor die nog niet genoeg kennis van de materie heeft en het gewoonweg niet kan vinden.... En de bedoeling van Tonskidutch begrijp ik ook heus wel. Echter de verwarring met bovenstaanden en gemakzuchtige mensen is soms erg gauw gemaakt. Maar ik maak gewoon kenbaar hoe ik tegen de zaken aankijk. Niet elke dreamboxer heeft een goede kennis van zaken. Dat is iets,vind ik,waar een ervaren gebruiker wel even bij stil kan staan. Net zoals wanwizard al zegt is het geen kwestie van willen... Wat je niet goed kent,weet je ook niet goed. Wat betreft het traag zijn... Ben er van overtuigd dat dat aan mij ligt. Helemaal al omdat jij aangeeft dat ie bij jou wel goed loopt. Ook dit is iets wat weer aangeeft dat ik nog veel moet leren. Ik ben dus ook blij met al de informatie die jij in je laatste postings hebt gegeven om mijn probleem op te lossen.
5620_gek Geplaatst: 25 maart 2008 Geplaatst: 25 maart 2008 Origineel bericht van: Ome Merde @5620_gek : ik snap je reply niet helemaal ? wat bedoel je ermee ? merDe Ik las dat Gerard76 echt wel moeite had gedaan om het een en het ander uit tezoeken. Van daar mijn reactie Dat er gelukkig toch mensen zijn die toch de moeite nemen om gerard76 op weg te helpen. Ik had mischien mijn commentaar beter achterweg kunnen laten. Verder geen kwaad woord over mods etc hoor... Was gewoon een onbedachte uitspatting van mij.
FNONAMUS Geplaatst: 26 maart 2008 Geplaatst: 26 maart 2008 @Stefmac, zo met plugin kan het ook, maar ik koos voor de handmatige versie om alleen met CCcam te draaiien, zonder verdere (in mijn geval overbodige) cam's. Voor Gerard en andere is dit eenvoudig te doen, en als er een volgende versie komt kunnen ze die er ook weer zelf handmatig inzetten. Als je het één keer snapt is het simpel... @Wanwizard, juist gesproken! Via kleine stapjes is Telnet best te volgen op basic niveau. Je moet net als ik ff op weg geholpen worden... Todays dummy is tomorrows expert!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen