Ga naar inhoud


Philips DSX 7071


Gast

Aanbevolen berichten

Hoi,<BR>Is er iemand die weet hoe ik de 2e schotel in het menu geinst. krijg ? Telkens na het aanpassen van de 2e schotel veranderd deze weer automatisch in schotel 1 --> ASTRA.<BR>De 7071 is de opvolger? van de DST 5816.<BR>Ik wil nl ook wel 1s beeld op de andere satellieten.<P>

Link naar reactie
Delen op andere sites


ASTRA 1 EN HOTBIRD INSTALLATIE OP EEN SECA ONTVANGER.<BR>Benodigdheden : Seca ontvanger<BR>80 centimeter schotel<BR>6 graden beugel<BR>2 LNB ‘s<BR>Muurbeugel voor schotel<BR>Diseq switch<BR>Coax kabel<BR>6 F connectors<P>Veel geduld.<P>-Monteer de schotel en richt deze met de centrale lnb op de Hotbird 13deg oost.<BR>-Regel de tweede lnb bij op Astra 19deg oost zonder de schotel te verdraaien.<BR>-Plaats de diseq switch en trek de kabel naar de ontvanger.<BR>-Lnb A Astra.<BR>-Lnb B Hotbird.<BR>-U kunt de signaal waarden van de sattelieten controleren met de ontvanger.<BR>-Menu , 7 , 1 .<BR>-Lees de signaal sterkte af van schotel 1 , Astra.<BR>-Druk nu B in en verander de regel schotel in “overige”en schotel nummer in “2”.<BR>-Druk A in en lees de signaal sterkte af van schotel 2 , Hotbird.<BR>-Ga terug naar het menu , 5 , 5 , ok , ok , shotel 1 , ok.<BR>-De ontvanger leest nu alle kanalen van Astra in.<BR>-U moet nu ruimte maken voor de kanalen van de Hotbird.<BR>-Menu , 5 , 2 .<BR>-Verwijder alle kanalen boven de 500 ,deze zijn nagenoeg allen gecodeerd.<BR>-Voeg de kanalen van de Hotbird toe.<BR>-Menu , 5 , 3 , schotel 2 , ok.<P>Voor een gegarandeerd resultaat is het aan te raden tijdens het inlezen van de Astra de lnb B <BR>connector aan de diseq switch los te nemen , en tijdens het inlezen van de Hotbird de lnb A<BR>connector los te nemen .<P>succes MrSat<P>------------------<BR>MrSat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Mister Sat,<P>Mijn probleem zit hem in het feit dat indien ik schotel 2 aangeef als overige met de juiste LNB instellingen. (nadat ik mijn schotel op de Hotbird heb gericht) een goed sigaal krijg, Mijn ontvanger onthoud echter de 2e schotel niet, zodra ik het menu verlaat en zenders ga toevoegen dan vind de 7071 er geen. In de handleiding staat ook dat een draaibare opstelling niet werkt met deze ontvanger. Op een DST 8516 werkt eea op dezelfde manier (aldus een collega van mij). In de winkel is mij verteld dat de 7071 de verbeterde versie is van de 8516 met snellere software. Ben ik nu aan het zoeken naar een speld in een hooiberg ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...