Ga naar inhoud


Van strong naar philips


Gast

Aanbevolen berichten

Hallo ik ben totaal nieuw in deze "sat"wereld ,ik heb mijn strong 8000 omgeruild voor een philips dsx7071 [met decoder versie 19 ] heb ik daar goed aan gedaan ?<BR>Hij doet het trouwens prima. smile.gif" border="0<BR>Wat is het verschil tussen deze tuners?<p>[ 07-04-2001: Message edited by: hayabusa ]

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik ben onlangs overgeschakelt van Philips naar Humax IRCI-5400. <BR>Wat een verschil, die Humie kan alles 't is niet te geloven!<BR>irdeto, seca en ook viacces maar is niet draaibaar, dat is het enige nadeel.<BR>Verder kan je in zo'n ding zelf nieuwe software proggen, en settingslijsten!<BR> cool.gif" border="0cool.gif" border="0cool.gif" border="0cool.gif" border="0cool.gif" border="0cool.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo,n humax is zeker ook wel even duurder of niet ?<BR>Tja dat krijg je als je er net instapt,misschien kan ik hem nog wel ruilen [7 dagen omruilen is het niet ],dus humax is veel beter,humm en die werkt ook met goldcard enz krijg je dan nog meer kanalen?<BR>zonder draaibare schotel?<BR>Een vriend van mij heeft dezelfde [de zilver uitvoering] alleen met decoder versie 16 die is 3 maanden ouder gaat dat zo snel met die decoder updates ?<BR>Ik ga er van uit dat die van mij verser is{19} maar hij heeft de taquiila zenders nog wel met dezelfde keys.<BR>Zijn signaalsterkte is 3.5 die van mij 4.9 allebei open en vrij wonend.<P>Sorry voor zo veel vragen maar ik ben echt een leek op dit gebied. confused.gif" border="0<p>[ 07-04-2001: Message edited by: hayabusa ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja dan zit er niets anders op dan te wachten totdat de programeergoden het probleem opgelost hebben het zit hem voor zover ik begrepen heb echt in de firmware en de afscherming voor regiocode's ik had ff de hoop dat v19 wel goed zou zijn ...... in ieder geval bedankt voor je reactie cool.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...