Ga naar inhoud


Philips,Pioneer,Nokia,Strong, seca ontvangers


Gast

Aanbevolen berichten

Zoals hier regelmatig te lezen is zijn er nogal wat vragen over deze ontvangers. ik heb mogelijk de volgende antwoorden:<P>* al deze ontvangers zijn gelijk, althans van binnen, allen gebaseerd op de sti5510 omega risc processor.<BR>in deze processor is ook het zogenaamde cam gedeelte vertegenwoordigd, iemand welke in staat is deze processor te programeren kan hiermee ook irdeto of d2mac decoderen, er zijn zelfs d2mac decoders met deze processor!!<P>* Kanalen editen zou software matig mogelijk moeten zijn inderdaad geeft mijn philips met media serax -se- aan in het display (Software Edit?) als ik hem aansluit, verder geen nog succes.<P>* Ik heb wel in een advertentie gelezen dat een sat-shop uit arnhem de nokia 9302s met juist ingedeelde kanalen levert, het lijkt mij sterk dat ze dat met de hand doen.....<P>De geheugen layout van deze ontvangers(gebaseerd op sti5510 ) staat op internet dus waarom moeite doen om dat uit te zoeken?<P>mocht er iemand geintereseerd zijn in welke chips er aanwezig zijn in deze ontvangers @-mail maar.Ik heb van de meeste pdf doc-s met eventuele beschrijvingen.<BR>Dennis

Link naar reactie
Delen op andere sites


IK heb Media Serax ook geprobeert met mijn Philips DSX 7071.<P>Na de link te hebben gemaakt gaf hij ook de melding SE, waarmee er verders niks te doen was.<P>Helaas kan ik niet programmeren en hoop dus ook dat iemand zich hierin gaat verdiepen om voor de sat dozen een editor te bouwen.<P>Nike

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is er iemand bekend met het protocol (commando's, datasnelheid, crc's etc.) wat o.a. door mediaserax gebruikt wordt ?<P>Misschien is dit dan een uitgangspunt om verder te hobbieen met de Philips ontvanger.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...