Guest c.c. Posted March 24, 2008 Posted March 24, 2008 Mijn vraag is wat heb je precies nodig om feeds te vinden. Ik weet dat je een speciale ontvanger nodig hebt. Maar welke zijn dat. Welke is de beste. Aan mijn schotels hoef ik niks te doen die zijn er goed voor. Kan iemand iets meer over deze ondvangers vertellen. Een foto of een site van de ondvanger. Bedank alvast voor de reakties. vriendelijke groet cc
Guest c.c. Posted March 24, 2008 Posted March 24, 2008 BLIND SEARCH FUNCTIE Welke ondvangers hebben dit. Is er iemand die weet welke ondvangers dit hebben.
Feedhunter Rini Posted March 24, 2008 Posted March 24, 2008 Hi C.C. Zelf werk ik met de Maxplus 2100 S+ dat is een prima Blindscan ontvanger. Hij is lekker snel en heeft prima resultaten. Er zijn ook andere blindscan-ontvangers zoals de Maxdigital 220 S, de Fortec Lifetime Ultra en anderen, maar de Maxplus heeft mij, als feedhunter, mijn voorkeur. Zie voor info: http://www.maxdigital.nl/ Groeten Feedhunter Rini I work with: Technomate TM 5402 HD M3 CI super+, or Dr HD F 15, or Clark Tech HD 4100 plus, or VU+ Duo or DVB/Dream DVB met TBS 5980 USB DVB S2 TV Q Box CI and a 110 c.m. Triax dish with quad 0.3 Invacom LNB and a DiseqC 1.2 Motorized H-H Moteck Motor
Recommended Posts