Ga naar inhoud


Technotrend DVB Card Troubles......:-(


Gast

Aanbevolen berichten

HOI,<P>IK BEN IN HET BEZIT VAN EEN TECHNOTREND DVB PC CARD (oftewel een Galaxis, Philips, etc, etc) Nou heb ik het volgende probleem bij het FULL Screen kijken krijg ik allemaal verticale strepen in het beeld pas als ik hem kleiner zet heel klein verdwijnen de strepen...er vallen stukjes weg uit het beeld Is dit probleem bekend en zo ja wat kan ik eraan doen...(En Nee ik heb geen slechte videokaart in mijn PC er zit een Viper II in met 32MB en ik draai op 16Bits kleuren) ik heb de laatste software versie 123b<BR>van Technotrend en heb die ook van Galaxis geprobeerd maar blijkt dezelfde te zijn.<P>Kan ik in deze DVB-Card ook een Seca Cam doen??<P>Ook een vraag is er ook een andere manier om via Satteliet Online te gaan dan via<BR>EUROPEONLINE?....ik was hierbij alleen zeer teleurgesteld :-((<BR>Dus als iemand hierover advies heeft....graag<P>Met vriendelijke groeten<P>TERRASAT<P>[ 14-02-2001: Message edited by: TERRASAT ]<p>[ 14-02-2001: Message edited by: TERRASAT ]

Link naar reactie
Delen op andere sites


Infeite behoort deze vraag onder de rubriek 'Internet via the Sky' je hebt meer kans dat je vraag sneller beantwoord wordt door eventuele leden die hetzelfde probleem reeds hebben opgelost.<BR>Goed, eerst en vooral zou je de nieuwe driver op de site van de fabrikant moeten downloaden en installeren. Aan de videokaart kan het niet liggen in uw geval (tenzij deze defekt is.)<BR>Wat betreft de Seca module ben ik niet zeker, dat moet je in de gebruiksaanwijzing van uw kaart nazien of dit mogelijk is ja dan neen en of uw kaart CI uitgerust is.<BR>Dan een andere provider dan Europe Online. Vandaag gebeuren de eerste testen met Starspeeder, deze zou normaal morgen 15.02 het signaal publiek geven, maar volgens de laatste berichten zal dit pas op 1 maart zijn. Ik hou jullie op de hoogte in mijn rubriek.<P>Mvg,<BR>SatMan rolleyes.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Over seca kan ik antwoord geven,ja dit kan<BR>maar is erg duur,je moet een reader/schijver en een seca ci cam kopen,kosten bijelkaar<BR>zo`n 795 gulden,daar koop je zowat een leuke box voor je huiskamer voor,ook kan er een irdeto ci module in.Ze zijn al te koop.Het probleem van de strepen,heb ik hier zelf niet,dus daar zal je even voor op zoek moeten<BR>een goede site waar veel over internet via de sateliet en dvbkaarten voor de pc is<BR>hansies webpage<BR>Als je daar naar board gaat vind je het misschien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...